Bluesprint 2
New Member
Hallo, ik heb een beetje verbouwde speedfight. Ik heb het schema bij de hand maar kom daar niet helemaal uit. Kabelboom die bij de scooter zat was geheel aangepast en verknipt en aangelust met groen gele draden. Ik heb dus een originele kabelboom van der donor peugeot gebruikt waarvan alkes werkte.
Probleem 1. Bosch externe waterpomp. Waar sluit ik deze het beste op aan. Deze zat op de accu geknoopt maar dat lijkt me geen heel best idee. Hoe dan wel is de vraag. Ik zat aan de gele of bruine draad te denken voor de plus en de min op de zwarte die van je contact komt. Ik heb eigenlijk geen idee en pieker me suf op het schema waarvan ik eigenlijk niet goed weet wat wat is.....je kan niet alles weten haha
Probleem 2. De rood zwarte draad loopt normaal naar je contactslot. Bij mij is dat niet het geval maar loopt naar mijn cdi. Een tc unit van malossi. Kan dit of moet ik deze via het originele schema laten lopen.
Probleem 3. Ik heb geen originele schakelaars meer op het stuur. Het is de bedoeling dat mijn licht met het contact aangaat. De gele draad dus. Voor groot licht dacht ik de bruine te gebruiken en ik heb inmiddels een nieuw schakelaartje gekocht voor op het stuur waar ook de richtingwijzers op komen en hier kom ik wel uit.
Probleem 4. Ik heb een kill switch waar een witte en zwarte draad uitkomen. Vraag is waar sluit ik deze op aan.
Welke ervaren sleutelaar met elektroknobbel kan mij hierbij helpen
Alvast bedankt, Groet erik
-
Probleem 1. Bosch externe waterpomp. Waar sluit ik deze het beste op aan. Deze zat op de accu geknoopt maar dat lijkt me geen heel best idee. Hoe dan wel is de vraag. Ik zat aan de gele of bruine draad te denken voor de plus en de min op de zwarte die van je contact komt. Ik heb eigenlijk geen idee en pieker me suf op het schema waarvan ik eigenlijk niet goed weet wat wat is.....je kan niet alles weten haha
Probleem 2. De rood zwarte draad loopt normaal naar je contactslot. Bij mij is dat niet het geval maar loopt naar mijn cdi. Een tc unit van malossi. Kan dit of moet ik deze via het originele schema laten lopen.
Probleem 3. Ik heb geen originele schakelaars meer op het stuur. Het is de bedoeling dat mijn licht met het contact aangaat. De gele draad dus. Voor groot licht dacht ik de bruine te gebruiken en ik heb inmiddels een nieuw schakelaartje gekocht voor op het stuur waar ook de richtingwijzers op komen en hier kom ik wel uit.
Probleem 4. Ik heb een kill switch waar een witte en zwarte draad uitkomen. Vraag is waar sluit ik deze op aan.
Welke ervaren sleutelaar met elektroknobbel kan mij hierbij helpen
Alvast bedankt, Groet erik
-