Speedfight 2 contactslot monteren

Ik weet niet hoe ik mijn speedfight 2 contactslot moet monteren, ik weet dat ik een breekbout moet gebruiken maar war maak ik die op vast? Een m8 bout past niet1000098184.jpg1000098186.jpg1000098187.jpg1000098188.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Wat is er met het draadeind gebeurt wat normaal in het frame zit? Heb je de hele boel uitgeboord oid?

Uit dat gat in de hoek komt normaal dus een stuk draadeind en daar draai je hem op vast. Misschien dat je met wat gepruts er een moertje achter kan krijgen, en daar een stuk draadeind in kan draaien. Weet ook niet hoe groot het gat is, volgens mij wat te groot, anders kan je het gat misschien wel rechtstreeks tappen, en kan je daar gewoon het draadeind in draaien.

Anders zal het toch lassen worden oid.
 
Wat is er met het draadeind gebeurt wat normaal in het frame zit? Heb je de hele boel uitgeboord oid?

Uit dat gat in de hoek komt normaal dus een stuk draadeind en daar draai je hem op vast. Misschien dat je met wat gepruts er een moertje achter kan krijgen, en daar een stuk draadeind in kan draaien, anders zal het toch lassen worden oid.
er zat eerst een stuk draadeind met moertjes op. Ik kan niet klagen want de speedfight zelf was 100 euro. Ik heb een tijd geleden contactslot van mijn vivacity vervangen met breekbout dus ik haal die eens uit elkaar en ga eens kijken hoe dat zat. Bedankt voor de reactie
 
Normaal zit er dus gewoon een stuk draadeind in gelast. Als hij daar vast zit met een moertje heeft de breekbout natuurlijk ook helemaal geen zin.

Ik weet niet hoe je het los haalt, maar ik slijp altijd een slot in die moeren, en schroef ze gewoon los met een grote schroevendraaier. Kan je de moer ook gewoon hergebruiken. Natuurlijk niet zo veilig, maar zo gevoelig voor diefstal zijn ze natuurlijk niet meer.
 
Normaal zit er dus gewoon een stuk draadeind in gelast. Als hij daar vast zit met een moertje heeft de breekbout natuurlijk ook helemaal geen zin.

Ik weet niet hoe je het los haalt, maar ik slijp altijd een slot in die moeren, en schroef ze gewoon los met een grote schroevendraaier. Kan je de moer ook gewoon hergebruiken. Natuurlijk niet zo veilig, maar zo gevoelig voor diefstal zijn ze natuurlijk niet meer.
Idd een stuk draadeind aan het frame. Ben nog 15 dus rijd bijna niet dus ff snel gemaakt met tierap
 
Back
Top