Speedfight 2 bokstandaard veer

Status
Not open for further replies.

Michelg

Member
Beste,
Dit is mijn eerste post op dit forum, dus vergeef mij als ik hem op de verkeerde plaats heb gepost.
De bokstandaard van mijn Speedfight 2 is kapot en nu wil ik deze vervangen met een nieuwe bokstandaard. Maar ik zou niet weten hoe ik de veer los kan krijgen en hoe ik daarna de nieuwe veer met de nieuwe standaard kan bevestigen. Heeft iemand suggesties hoe ik deze kan loshalen en bevestigen?
Mvg Michel.
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon met een verentrekker kan je die zo los nemen.. Alleen het kost je wel wat kracht om de veer eraf te krijgen..

Bij eraf halen hoef je hem maar een stukje omhoog te wippen zodat je hem uit het haakje kan halen..

Bij monteren kost het net wat meer kracht..

Adviseer je wel om een iets groter model te nemen die je goed vast kan houden

Met een trekker voor de trekveren kan het ook wel, maar gaat dan een beetje lastiger.

Altijd de veer aan de bovenkant los halen of erop wippen, aan de onderkant is dat erg lastig (en zeker niet aan te raden) om te doen.
 
Gewoon met een verentrekker kan je die zo los nemen.. Alleen het kost je wel wat kracht om de veer eraf te krijgen..

Bij eraf halen hoef je hem maar een stukje omhoog te wippen zodat je hem uit het haakje kan halen..

Bij monteren kost het net wat meer kracht..

Adviseer je wel om een iets groter model te nemen die je goed vast kan houden

Met een trekker voor de trekveren kan het ook wel, maar gaat dan een beetje lastiger.

Altijd de veer aan de bovenkant los halen of erop wippen, aan de onderkant is dat erg lastig (en zeker niet aan te raden) om te doen.

Bedank voor uw antwoord :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top