Speedfight 2 AC start heel moeilijk bij koude motor

Hack

New Member
Beste leden,

Zit weer met een probleem bij mijn Speedfight.
Als ik hem de eerste keer wil starten moet ik bijna starten totdat de accu leeg is voordat hij aanslaat,als hij dan loopt kan ik geen gas geven,want dan slaat hij gelijk af.
Ik heb de carburateur schoongemaakt,membraan gecontroleerd ,nieuwe bougie geplaatst,choke gecontroleerd,komt mooi naar buiten.
Maar het probleem blijft zich voordoen. Als hij eenmaal gelopen heeft start hij gelijk en blijft ook mooi lopen
Iemand een oplossing?
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

ik heb dat ook soms, duurt lang voor die aanslaat en als die dan aanslaat wil je gas bijgeven en lijkt ie te verzuipen, ik draai dan de luchtschrief wat verder dicht (naar rechts) dan gaat ie bij mij vaak in 1x aan. kan je niks garanderen maarja kunt het altijd proberen :)
 
Werkt je vlotter/vlotternaald wel na behoren.
Klinkt alsof de vlotterkamer niet voldoende gevuld wordt.
Verder ook je vacuumkraan testen of deze voldoende brandstof doorlaat
 
Werkt je vlotter/vlotternaald wel na behoren.
Klinkt alsof de vlotterkamer niet voldoende gevuld wordt.
Verder ook je vacuumkraan testen of deze voldoende brandstof doorlaat
Avond,als bovenstaande niet goed zou zijn,dan zou hij toch helemaal niet lopen?
Omdat hij wel start als hij eenmaal gelopen heeft,maar zal het morgen allemaal controleren.
bedankt voor je advies
Post automatically merged:

ik heb dat ook soms, duurt lang voor die aanslaat en als die dan aanslaat wil je gas bijgeven en lijkt ie te verzuipen, ik draai dan de luchtschrief wat verder dicht (naar rechts) dan gaat ie bij mij vaak in 1x aan. kan je niks garanderen maarja kunt het altijd proberen :)
Bedankt,maar dat is niet echt een oplossing
 
Back
Top