Speedfight 2 AC Elektrische Starter

Enzii

Black Sprintrox
Heb een probleempje met men elektrische starter

Heb de scooter een paar maanden geleden occasie gekocht,

maar de elektrische starter wil niet werken.

Als ik mijn batterij er in zet (volledig opgeladen), aansluit en men contact aanzet
Dan werken m'n toeter,pinkers,remlichten en standlicht wel maar wil niet starten. Als ik ze erin zet al hij draait valt de elektriciteit weg van men koso-teller.

Heeft alleen een andere uitlaat Gianelli Chroom en een koso teller.


Hoop zo snel mogelijk iets van julie te horen!

Alvast Bedankt!!:)
 
Advertisement - register to remove this

Kijk eens of je startmotor nog werkt, en of er geen vuil tussen zit etc. Heb dit ook eens ooit gehad bij mijn speedfight en toen zat er allemaal vuil in. Als ik dan wilde starten viel de verlichting van mijn teller ook weg. Alles schoongemaakt en toen werkte alles weer.

Zoals ik in je andere topic ook al zei..

Hij zit aan de onderkant van je blok, als je kijkt als je de carterkap eraf hebt zie je linksonder je Bendix zitten. Als je deze wegpakt zie je je tandwieltje van je startmotor zitten. Pak deze Bendix dus eruit en kijk dan als je de startknop indrukt of het tandwieltje gaat draaien. Zo niet zit er óf vuil in, óf hij is kapot.
 
Zoals ik in je andere topic ook al zei..

Hij zit aan de onderkant van je blok, als je kijkt als je de carterkap eraf hebt zie je linksonder je Bendix zitten. Als je deze wegpakt zie je je tandwieltje van je startmotor zitten. Pak deze Bendix dus eruit en kijk dan als je de startknop indrukt of het tandwieltje gaat draaien. Zo niet zit er óf vuil in, óf hij is kapot.

het tandwieltje draait maar die bendix heb ik ook al vervangen...
als ik probeer te starten is het precies of die bendix raakt gewoon niet aan m'n tandwiel?

Wat kan dit zijn?

Grtzz
 
Dus je startmotor gaat wel gewoon rond ? Heb je wat vet tussen je bendix gedaan, zit hij uberhaupt wel goed gemonteerd en kun je hem met de hand wel draaien ? Heb je ook nog de originele halfpoulie met die tandjes erop ?
 
Dus je startmotor gaat wel gewoon rond ? Heb je wat vet tussen je bendix gedaan, zit hij uberhaupt wel goed gemonteerd en kun je hem met de hand wel draaien ? Heb je ook nog de originele halfpoulie met die tandjes erop ?
de startmotor gaat rond ja, heb er vet tussen gedaan en is goed gemonteerd.

Ik kan hem draaien met mijn hand ja:p

ik zit inderdaad nog met mijn originele halfpoulie met tandjes

Grtzz
 
En als je alles monteerd behalve je carterkap, en je houd de bendix tegen met je hand dat die niet eruit kan vallen draait hij dan wel rond als je wil starten ? Zoja dan klemt er mischien iets in je carterkap.
 
|(
En als je alles monteerd behalve je carterkap, en je houd de bendix tegen met je hand dat die niet eruit kan vallen draait hij dan wel rond als je wil starten ? Zoja dan klemt er mischien iets in je carterkap.


Hij draait wel, maar raakt niet tot aan mijn tandwiel,

heb er een andere in gebeund maar werkt nog steeds niet
 
Back
Top