Speedfight 1 met 2000 kms waarde?

Andrij

New Member
Ik heb dus onlangs een Peugeot speedfight 1 liquid cooled gekocht van iemand die hem al 12 jaar in een garage had staan. Daarvoor werd deze ook nooit in de regen gebruikt en enkel in de zomer. Daarom maar 2000 kms. Nu heb ik deze terug rijklaar gemaakt en vraag ik me af wat de brommer nu waard is?
 

Attachments

  • Snapchat-1274265916.jpg
    Snapchat-1274265916.jpg
    182.5 KB · Views: 23
Advertisement - register to remove this

Ziet er goed uit met ook de originele two tone kleurstelling :cool:.
Voor de liefhebber een genot, maar heden ten dage mag je in je handen klappen dat je hem kwijt raakt voor 500,00 Euro.
En dan schat ik het nog hoog in..., niet verkeerd bedoeld hoor, maar met dat gekloot in Amsterdam en andere steden is dit type E1 scooter gedoemd om te eindigen op de schroothoop! Misschien aan iemand verkopen die in Zandvoort woont een optie?
 
Aha, dat verandert de zaak een beetje.
Ik heb echter geen idee wat en/of hoe de scooterscene momenteel is in België.

Hier in NL is de Peug niet zoveel waard ondanks de goede zorgen en de lage stand v.w.b. de gereden km's.
Het betreft ook geen ''special edition/uitvoering'' dus dat heeft ook een negatief effect op de prijs helaas.
 
Ziet er goed uit met ook de originele two tone kleurstelling :cool:.
Voor de liefhebber een genot, maar heden ten dage mag je in je handen klappen dat je hem kwijt raakt voor 500,00 Euro.
En dan schat ik het nog hoog in..., niet verkeerd bedoeld hoor, maar met dat gekloot in Amsterdam en andere steden is dit type E1 scooter gedoemd om te eindigen op de schroothoop! Misschien aan iemand verkopen die in Zandvoort woont een optie?

Moet je wel zeggen dat in Zandvoort heel veel politie/rollerbanken staan en het niet handig is om op een 2t te rijden.. Alleen als je veel geld klaar heb liggen zal ik het doen :p
 
Ziet er goed uit met ook de originele two tone kleurstelling :cool:.
Voor de liefhebber een genot, maar heden ten dage mag je in je handen klappen dat je hem kwijt raakt voor 500,00 Euro.
En dan schat ik het nog hoog in..., niet verkeerd bedoeld hoor, maar met dat gekloot in Amsterdam en andere steden is dit type E1 scooter gedoemd om te eindigen op de schroothoop! Misschien aan iemand verkopen die in Zandvoort woont een optie?

Ik denk dat hij nog wel tussen de 600 en de 750 euro waard is als je er iemand voor kan krijgen die een speedfight liefhebber / hobbyist is)
En dat meen ik serieus.. Deze scooter is echt nog geheel origineel fabriek.
Een algemene consument die gewoon een A naar B scooter wilt, zal sneller geneigd zijn een nieuwer model te kopen.
 
Ik denk dat hij nog wel tussen de 600 en de 750 euro waard is als je er iemand voor kan krijgen die een speedfight liefhebber / hobbyist is)
En dat meen ik serieus.. Deze scooter is echt nog geheel origineel fabriek.
Een algemene consument die gewoon een A naar B scooter wilt, zal sneller geneigd zijn een nieuwer model te kopen.

Maar even reëel, waar vind je liefhebbers deze dagen? Je vind ze niet heel veel. En als je ze vind heb je geluk
 
Er zijn altijd wel van de oudere generatie die nog naar zoiets zoeken.. De nieuwe generatie intresseerd het gewoon niet. Die willen gewoon iets rijdens hebben voor weinig geld (liever nog gratis als het kan)
 
Er zijn altijd wel van de oudere generatie die nog naar zoiets zoeken.. De nieuwe generatie intresseerd het gewoon niet. Die willen gewoon iets rijdens hebben voor weinig geld (liever nog gratis als het kan)

Dat klopt wel, tegenwoordig is alles duurder dan uit 'jullie tijd'. Dus ik snap het wel.
 
Moet je wel zeggen dat in Zandvoort heel veel politie/rollerbanken staan en het niet handig is om op een 2t te rijden.. Alleen als je veel geld klaar heb liggen zal ik het doen :p

Ik doelde op Zandvoort v.w.b. het nieuwe F1 circuit....
Met die gedachte in het achterhoofd kijkt men dus niet zo nauw met de emissie regels uit Brussel of de lage-emissiezone in België.

Dus leek het me beter om de scoot aan iemand te verkopen die dicht bij dat circuit in de buurt woont ;).

Voor de juiste persoon is zo'n originele SF1 (lc) gewoon een natte droom (als ik het zo mag noemen)...
En eerlijk is eerlijk, ikzelf zou er ook meer voor betalen als 500,00..., maar het is erg onzeker hoe lang ik er dan nog mee kan rijden!
 
Last edited:
Back
Top