Melv16
Gewoon Melvin..
Goedenavond,
Nou om maar meteen met de deur in huis te vallen...
Eerst wilde mijn speedfight nooit goed optrekken. Na een banksessie bij Twins bleek dit door een verkeerde vario te komen. Malossi MHR Multivar aangeschaft en hij trekt goed op. Althans, hij maakt in ieder geval genoeg toeren...
Setup;
Uitlaat - Doppler S3r
Vario - Malossi Multivar
Halfpoullie - Stage 6 cnc racing drive
De scooter liep goed. Trok goed op, en had een leuke eindsnelheid. Op advies van Anthony net toch nog een originele halfpoullie gemonteerd.
Setup:
Uitlaat - Doppler S3r
Vario - Malossi Multivar
Halfpoullie - Origineel
Met optrekken maakt de scooter overtoeren.
Toen ik nog de Stage 6 poullie gebruikte, en strakste trekveren maakte hij precies genoeg toeren met wegrijden, maar bij ong. 10 km/h leek het net of de snaar even doorslipt en maakt hij ongeveer 2 seconden overtoeren.
Waardoor zou dit komen ? Het liefste heb ik dat hij gewoon perfect loopt met de originele halfpoullie, zodat ik ook nog wat koeling heb op de overbrenging en een electrische start.
Met de originele halfpoullie maakt hij trouwens ook die overtoeren bij 10 km/h.
Afstelling:
Rolletjes: 5,6gr gemixt met 6,3 gram; komt uit op 5,95 gram.
Trekveren: Zilveren, merk onbekend, maar ik denk dat het Omega is
Drukveer: Malossi WIT
Sproeier: 72
Nou om maar meteen met de deur in huis te vallen...
Eerst wilde mijn speedfight nooit goed optrekken. Na een banksessie bij Twins bleek dit door een verkeerde vario te komen. Malossi MHR Multivar aangeschaft en hij trekt goed op. Althans, hij maakt in ieder geval genoeg toeren...
Setup;
Uitlaat - Doppler S3r
Vario - Malossi Multivar
Halfpoullie - Stage 6 cnc racing drive
De scooter liep goed. Trok goed op, en had een leuke eindsnelheid. Op advies van Anthony net toch nog een originele halfpoullie gemonteerd.
Setup:
Uitlaat - Doppler S3r
Vario - Malossi Multivar
Halfpoullie - Origineel
Met optrekken maakt de scooter overtoeren.
Toen ik nog de Stage 6 poullie gebruikte, en strakste trekveren maakte hij precies genoeg toeren met wegrijden, maar bij ong. 10 km/h leek het net of de snaar even doorslipt en maakt hij ongeveer 2 seconden overtoeren.
Waardoor zou dit komen ? Het liefste heb ik dat hij gewoon perfect loopt met de originele halfpoullie, zodat ik ook nog wat koeling heb op de overbrenging en een electrische start.
Met de originele halfpoullie maakt hij trouwens ook die overtoeren bij 10 km/h.
Afstelling:
Rolletjes: 5,6gr gemixt met 6,3 gram; komt uit op 5,95 gram.
Trekveren: Zilveren, merk onbekend, maar ik denk dat het Omega is
Drukveer: Malossi WIT
Sproeier: 72