This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

speedfight 1 lc prost Ruilen tegen evo onderdelen citta

Status
Not open for further replies.

Monster Citta

Well-Known Member
hey ik wil me speedfight 1 lc prost ruilen tegen een evo carter dus 19 mm carb volle wnagen krukas 90 cc filter alles wat bij een evo hoort(of malossi) + speedengine + een ixil twinner of andere snelle uitlaat voor een citta ze moeten wel kompleet zijnn. mijn speedight rijd niet ligt aan draadboom 100% andere erin en rijden maar. De kappen zijn lelijk gespoten maar niet gescheurd ofzo zit een nieuwe voorkap op de speedfight heeft een yasuni r uitlaat(geen roest niks beetje bij de bocht een 17,5 mm DEL carbje 17,5 dopler spruitstukk doplerr volle wangen krukas is niet oudd zit een malossi schuin powerfilter op malossi v-snaar race koppeling achterr bcd underseat beetje beschadigt met plamuur lukt het well velgen deels gepolijstt en als laatste een vastgenaaide 70 cc mhr replica weet neit of het nog valt te makennnnnn maar mensen laat het maar horenn wat jullie te bieden hebben en niet andere onderdelen zoals leovincie enzooo je weet wellsss liefst hiero reageren

Jezus wat erg als je zo schrijft... Ik ga niet eens de moeite doen om het te proberen ontcijferen.. Als je wat wilt bereiken zul je het toch beter moeten formuleren.

ok ok als je nu ff verteld hoe je het weer kan edite doe ik het ff opnieuw voor jeee maar jah wat maken jullie een super groot probleem je kan tog ook ff normaal zegge van: jah wil je het even veranderenn

maar mensen die er niet moeilijk over doennn ff posten als je nog wat hebt liggen... Ik weet dat het beetje vaag is alles achter elkaar door maar jah had er niet over nagedachhht. En ben nieuw hier en weet ff niet hoe je het moet editen maar mensen reageer maar

Wil hem ook wel ruilen tegen een andere scooter(wel watergekoeld). En moet ook beetje snelle onderdelen hebben. Als ie maar in redeleijke staat is

Status
Not open for further replies.