This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speedake frustratie

Ties

Cornholio
Ej! ik erger me altijd enigzins aan van die 16 jarigen die de peugeot speedake af zitten te kraken, want remember wat je een jaar of 4 geleden van deze scoot vond, het was toch eigenlijk 1 van de eerste "hypersports" (zoals ze dat dan in de scootin' noemen) of iig een voorloper dervan. Daarom: respect voor de peugeot speedake
 
Tsja, ik vind Speedakes eigenlijk maar lelijke dingen, maar het waren idd wel een van de eerste scooters (Kymco's niet meegerekend
) en zijn er nu nog! Kwalitatief zijn die dingen ook gewoon goed (goed stevig motorblok).

Greetz
 
Speedake=lelijk, maar ja is idd wel een soort klassieker dus respect...

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Ik heb ineens een ideetje

Laten we gewoon een nieuwe topic openen met een pic van onszelf
Dan kan je pas oordelen wie er lelijk is


Greetz
 
Speedake is echt een wereldscooter, heel netjes, niet van die onnodige rare racy dingen erop en toch geen ouwe lullenbrommer, maar zenith is nog altijd het meest roelerend natuurlijk
 
Originally posted by Freezerator:
Johan, jij lijkt een beetje op ben, alleen qwa reply-en dan


Johan kan er ook nisk aan doen dattie er langs de verkeerde kant uitkwam bij zijn moeder...
 
Originally posted by enrico:

Johan kan er ook nisk aan doen dattie er langs de verkeerde kant uitkwam bij zijn moeder...

hehehehheheheehehehehehehheheheheheheheheh
 
ik zal maar beginnen


dit ben ik met petje op, foto van me personeelspas


 
Originally posted by Freezerator:
ik zal maar beginnen

dit ben ik met petje op, foto van me personeelspas

wat voor werk doe jij bij de ANWB? je bent toch niet Arie van de wegenwacht of wel?
 
Nu ga je toch te ver hoor vies mannetje....
Waar slaat die reply van je nou weer op en kijk eens in de speigel man betwetende dumbaars....

------------------
Mess with the best, die with the rest!