©speed ZipSp©

silkoline

Well-Known Member
XTBChrome.gif



Hey ik ben Rob toen ik 14 was kreeg ik mijn eerste tomos flexer. Maar al snel wilde ik binnen een half jaar een scooter, dit werd een gilera tyfoon. Na een half jaar wilde ik een Aerox R. Aan deze scooter had ik veel geld uitgegeven aan verschillende setups. Daarna had ik weer iets geks in m'n hoofd ik en verkocht hem weer met vette winst. Daarna ging ik voor de Zip sp 2002 opaco kleur deze had ik maar een beetje opgevoerd. Op een dag kwam m'n neeffie naar mij toe en zij als ik m'n certificaat heb gehaald wil ik die zip hebben en 3 weken voor dat hij zijn certificaat had gehaald verkocht ik hem voor een leuk prijsje, want het is me neeffie tenslotte.Toen was ik 17 en zei tegen iedereen van dat ik ging stoppen met scooters en voor mijn rijbewijs zou gaan.
Me pa had toen gelijk rijlessen geregeld bij een kennis van ons. Eigenlijk mocht ik nog niet rijden want ik was 17.
Maar ik had eigelijk toch wat nodig om naar school te gaan dus kocht ik weer een tomos.
Op 18 februari werd ik 18jaar ik wou weer een scooter hebben maar ik zou hem zelf opbouwen. Ik zou naar GJB gaan in naaldwijk om een aerox frame te halen. Toen zag ik hem staan een Aerox met de TNT kappen.
Na lang zeuren kreeg ik hem van mijn ouders.
Na twee weken ging ik ermee naar school en stonden er daar een turk en twee antiliaanen. Zij besloten mij ff van me scooter te beroven :mad: .
Ik kwam in het ziekenhuis en me gezicht moest gehecht worden ik had 6 hechtingen in mijn gezicht en een oog om niet aan te zien.
ik heb 2 weken met een EVIL EYE gelopen whahaha.
Na een paar weken had ik weer een tomos gekocht om mee terijden. Na 5 weken moets ik weer gewoon een scooter erbij hebben dit werd een Zip Sp 2000 deze scooter heb ik nu ik ben er nu mee bezig om hem race te maken. Ik heb al mijn onderdelen gekocht:

:: Hebo Manston 2 cilinder
:: Bidalot c20 uitlaat
:: Doppler pen 12 Krukas
:: HPI 2003 Raceonsteking
:: MHR 2000 Racevario
:: Doppler Racekoppeling
:: Dellorto 21 mm
:: Malossi Air system E14 Powerfilter
:: malossi E13 membraam
:: Doppler powerbox
:: Malossi koppelinghuis Wingbell
:: Malossi v-snaar kevler
:: C4 lagers
:: kill switch
:: BMX clamp
:: tnt crosstuur
:: Rode achter gasveer

Hier een pics hoe hij was toen ik hem kocht met spiegel :p

107695.jpg



hier wat pics van mijn onderdelen en meer :)

meC20Bidalot.jpg



mesetup.jpg



mesetupweer.jpg



DigCamera009.jpg



DigCamera018.jpg



DigCamera019.jpg



DigCamera032.jpg



DigCamera033.jpg



DigCamera036.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

of gewoon ff deleten en een nieuwe aan maken staat wel net zo netjes, zo met al die shizzle aan het begin
 
XTBChrome.gif


Ik heb zelf een scooterteam opgericht XTB.
We zijn al wat met aardig veel members.
Binnen kort is onze site online en kan die bezocht worden.
We zijn nu ook bezig met shirt, caps en stickers van XTB.
kom jij uit den haag of omgeving of heb je gewoon een vette scooter
stuur mij een mail met foto van je scoot of voeg me toe @ xtremetuningboy@hotmail.com
 
Back
Top