Speed Runner - Waddinxveen

Lars. said:
Ja Thijmen het iwas kk vet, doen we zeker vaker, ook ff door het dorp heen :p..
Ik denk, je vlamt me wel kk hard, maar dat valt dus echt reuze mee, zie je wel @ filmpje, (jaja vanaf de 100 km/h loop je wel op me uit :p )

jah en we bouwden ook niet echt een goeie sprint van af 0 ofzo en volgas blijve geven :rolleyes:




dieselmaniac said:
wtf begin je nou over me moeder?

gasten doe chill en dieselmaniac tuurlijk rijd hij naar mij ;) daar zijn scooters voor 8P:p
 
Puma Runner said:
Lars. said:
Ja Thijmen het iwas kk vet, doen we zeker vaker, ook ff door het dorp heen :p..
Ik denk, je vlamt me wel kk hard, maar dat valt dus echt reuze mee, zie je wel @ filmpje, (jaja vanaf de 100 km/h loop je wel op me uit :p )

jah en we bouwden ook niet echt een goeie sprint van af 0 ofzo en volgas blijve geven :rolleyes:






gasten doe chill en dieselmaniac tuurlijk rijd hij naar mij ;) daar zijn scooters voor 8P:p

:rolleyes: :henko: :* zeer nette score, nu maar hopen dat die pks er heel lang blijven:)
 
mjah thijmen... ik zei nog ik post jou picture :W :p

kom is online dan gast... dan kan ik het filmpje sturen :X
hijs wel 18 mb :X mjah, wel 42 sec plezier om aan te zien :W

hier alvast 2 pics:

SA400022.jpg


SA400020.jpg


lekker bekkie tog thijmen :p
 
nou ik ging vamiddag eff stukje blaazen en wou eff kijke hoe hard ik kon rijden op een bepaalde weg :p

dit reed ik dus : :)
IMG_1009.jpg



hij bleef nog maar harder gaan en gaat hij ook :+ maar toen moets ik weer remmen voor een KK drempel :|
 
Wat die op de testbank gaat, haalt die op straat niet, dus heeft geen nut.
Je Runner ziet er wel mooi uit verder :)
 
r0bert said:
Je kan er toch ook een weerstand op zetten zodat het niet veel scheeld met de werkelijkheid?

ja maar om zo een moeite te doen heb ik geen zin in :W dan zoek ik wel eff een goed stuk om eff goed met topspeed te rijden is toch vetter :p
 
Puma Runner said:
ja maar om zo een moeite te doen heb ik geen zin in :W dan zoek ik wel eff een goed stuk om eff goed met topspeed te rijden is toch vetter :p

Klopt,

Mja tis wel eng !! :D
 
Je gaat ook heus nog wle een keer onderuit, dat is een vast onderdeel van jou als je net een scooter hebt opgebouwd :p
 
Back
Top