Speed Runner - Waddinxveen

nou mensen ik heb verder nieuws over me blok :) hij zit al gedeeltelijk in elkaar maar alleen me cil moet nog gedaan worden. ;)
en verder heb ik een nieuwe malossie vertandings deksel besteld, :p in me oude zat een deuk :?
 
ben weer eff bezig geweest :p
nieuwe budyzithoes: :)
img054421yv.jpg


img054526qi.jpg


ben ook nog eff bezig geweest met me binnenkap :
img054122lx.jpg


zo staat me scoot er nu bij: :p
img053922ge.jpg

ben bezig met me onderkap in de goede vorm te walsen ;)
img054025wq.jpg


greetz.....
 
ben verder gegaan met me onderkap :) en hij is nu klaar, op het spuiten na

img05502qm.jpg



verder heb ik ook eff wat bij koopmans gehaalt :p

img05525lo.jpg

die remhevels ga ik polijsten dus niet naar de kleur kijken ;) en het kvs tankje heb ik genomen omdat ik die makkelijker achter me kappen kan monteren ;)

en me 180 runner radiateur, je ziet zeker wel het verschil tussen een 180cc en 50cc radiateur :D

img05480ug.jpg
 
ik was eff langs koopmans en eff wat pic gemaakt:)

img055526xz.jpg


img055622np.jpg


img056126fk.jpg


me cillinderkit 8)
img056429kz.jpg


me cillinder moet nog max getunt worden en me vertanding moet nog worden gemonteerd :W
 
Frankz0r said:
Netjes Thijmen, maar die onderkap ? Sluit niet goed aan daar aan de linker kant achterin of lijkt dat maar zo :?


sluit niet 100% aan nee maar het is en blijft home made ;)



en verder nog bedankt van iedereen zijn replys :)
 
thijmen... beter ga je me blok verder fixe :p
maar verders... nice gefreesde carterdeksel :W alleen nog ff afmaken met polijsten ;)
 
Na een lekker avondje banken met Thijmen een leuke score neergezet. Ik heb de grafiekjes ff online gezet, de rest mag hij zelf vertellen en pics + movies komen er vast ook nog wel. :p
Onderuit is het nog niet alles, maar dat had ook veel te maken met de koppeling die uberwarm werd op de bank, de score liegt er iig niet om!

Meting bij binnenkomst + hoogste meting.
Thijmen.jpg


Aantal hoge runs + topseed testje wat we nog ff hadden gedaan voor de fun :W
Thijmen_topspeed.jpg


28,07 x 0,8 = 22,45pk
 
Thijmen :O
nadat ik je belde zat je dus eigenlijk al op die score... veel haalde je er toen niet meer uit... wel nette score gek :W spreek je morge, Oj
 
Back
Top