Speed Rox - Waddinxveen

Jammer dat je hem weg doet Lars.
Maar als je het van een andere kant bekijkt, je hebt wel wat bereikt met je scooter. Je hebt in de scootin gestaan, je hebt meen ik over de 20+pk gezet, dus een mooie score en hij is denk ik zo goed als af. Op een gegeven moment weet je ook niet meer wat je er aan moet doen, behalve poetsen...;)
Je kan nog ding bereiken en dat is perso van de dag @ scooter-freaks:p

Maarja op Lely ga je nog lekker branden en dan kom ik hem nog wel een keertje bekijken...
 
echt jammer, je bent nu al van de zovelen die stopt, het gaat de laatste tijd achter elkaar aan met project stoppers, jammer maar niks aan te doen ;(
 
Deze scooter vind ik echt 1 van de mooiste scooters die k ken, en ook altijd al gevonden. Orginele kleuren combi en netjes afgewerkt. Begrijpelijk dat je er mee stopt, maar natuurlijk wel zeeeer jammer...
Desondaks blijf ik hem volgen zolang die open is :)
 
Ultimate Area said:
echt jammer, je bent nu al van de zovelen die stopt, het gaat de laatste tijd achter elkaar aan met project stoppers, jammer maar niks aan te doen ;(

Zie het als een motivatie, om de als nieuwe generatie iets moois op te bouwen!!!

We kunnen wel gaan zeveren etc, maar er blijven genoeg jonge ventjes met toffe setups komen!! :)
 
Njah genoeg gehad over het verkopen, als de tijd werkelijk is aangebroken na Lely kan er verder gediscussieerd worden :p

Hier ff wat pics van mn twee mooie Dushi's met dit mooie weer :p :*

picserver.jpeg


picserver.jpeg


picserver.jpeg


picserver.jpeg
 
Ja die is er ooit is afgebroken,

Kijk is wat een reacies, zet er iets op met iets anders dan een pik en ze reageren wel hoor :+
 
Back
Top