This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed Rox - Waddinxveen

Hey lars gefeliciteerd met je reportage in de scootin

heb je echt verdient gozer!, echt een mooie aparte rox wat je tegenwoordig eigenlijk niet veel meer maakt!
En nette setup ook nog
je hebt trouwens ook pm (K)
 
PetriK said:
ben ik de enige?*D

Neej hoor ik heb hem ingelijst :#
staat netter, ik heb alle posters ingelijst... tsjaah het verschil moet er zijn:*

Erg vette scooter Lars, met je 19,1 Pk met stnd vertanding8P niet aan de grond te houden denks
 
Thanks, hij is idd niet aan de grond te houden, maa rhet moet nog erger worden ..

En het is gewoon TE VET dat ik mijn scooter bij iemand anders aan de muur zien hangen
 
heb je topic paar keer gelezen,
vandaag scootin' gekocht.

en het ziet er heel mooi uit!
ziet er heel gelikt uit. wat wil je dan nog doen dat je scoot nog erger wordt?

respect 9||6
 
ik kan niet achterblijven natuurlijk

een hele muur voor larx 8) , hopelijk komen er meer aant e hangen van een bepaalde groep 8)
 
Whahaha vet man ... Iedereen jou scooter in zn kamer... Zeker verdiend de scootin'...
Alleen vind het tog jammer van dat " team " uit je voorkap... Voor de rest is hij zeker geil...

I'm lovin it... Padapapapa...
 
Hahaha, te vet allemaal .. Wat ik verder nog van plan ben, is vertanding aanschaffen, waar ik fatsoenlijk mee kan sprinten, die 19,2 PK verbeteren, en verder wil ik gewoon zo veel mogelijk meetings bezoeken :W