chezzmo Retired for now.... 1 August 2002 #1 Ik heb hier een vrijwel nieuwe speed replica liggen zonder zuiger, verder in zeeeer goeie staat........ Cilinder kost normaal compleet met zuiger ed 309 euro @ schrootparts Dus mensen: Doe een leuk bod
Ik heb hier een vrijwel nieuwe speed replica liggen zonder zuiger, verder in zeeeer goeie staat........ Cilinder kost normaal compleet met zuiger ed 309 euro @ schrootparts Dus mensen: Doe een leuk bod
G gvr the gaint 6 August 2002 #4 gvr Ik heb veel intresse en heb je een pm gestuurd als het bod niet genoeg is stuur me dan een pm terug met een richtprijs. mzls gvr
gvr Ik heb veel intresse en heb je een pm gestuurd als het bod niet genoeg is stuur me dan een pm terug met een richtprijs. mzls gvr
R-U-D-G-E-R AkA RaCe RuNNeR 6 August 2002 #5 wat moet hij kosten. is hij verder compleet met dubbel kop
r-ox TCL 7 August 2002 #7 Re: bod Originally posted by gvr 150 euro ?? Want een zuiger kost ook al 65 euro. Click to expand... doe er een vertex zuiger in van 40 euro
Re: bod Originally posted by gvr 150 euro ?? Want een zuiger kost ook al 65 euro. Click to expand... doe er een vertex zuiger in van 40 euro