speed fighter 4 melding 010 in display als ik rem in knijpt als de scooter uit staat

undertaker

Well-Known Member
hallo mensen
ik heb een probleem met mijn peugeot speedfight 4
heb sinds een paar uur een display dat als ik de scooter wil starten electronisch dat uit valt zodra ik de rem in knijpt en als ik die dan los laat komt er een melding 010 in het display te staan
als ik hem met de kick starter start dan is het display helemaal goed maar de rest van de elktra is van slag
mijn knipperlicht knippert er zwak en de verklikker piept niet erg hard
de toeter doet het ook erg zacht
het licht brand gewoon zover als ik nu kan zien normaal
kunnen jullie mij misschien helpen wat de oorzaak misschien kan zijn ?
want heb de zekering al vervangen maar dat helpt niet
 
Advertisement - register to remove this

thanks voor je reactie . had er ook al zo'n idee van dat de accu het zou kunnen zijn . want als ik de scooter aan kickt doet het display het perfect en zodra ik aan het rijden ben doen de knipperlichten vreemd en als ik stil sta doen ze het een stuk helderder
ook de toeter hoor ik dan ligt en als ik rij helemaal niks
ga morgen wel even langs de dealer om te kijken of die tijd heb . ben al lang blij dat ik er nog wel mee kan gaan rijden
 
Advies is : storing snel verhelpen ... anders sloop je je dashbord .. Knipperlichten werken dan niet meer , en je clingelateur zit in je dashbord , en moeilijk zo dan niet te vervangen . beter voorkomen dan genezen .
 
thanks hoor voor de hulp
het was inderdaad de accu en daar zit nu een nieuwe in en hij rijd weer als een trein
dus dit kan gesloten worden want mijn probleem is opgelost
 
Back
Top