Speed-Area

Status
Not open for further replies.
Laten we eerlijk zijn! die bel ownt!!


neej ff serieus, hij zag er goed uit vandaag kerel :) en hij vlamde egt ziek hard:)!
 
Je blok ging aardig op en neer man! iets mis met je subframe of vering dood ofzo? Voor de rest vlamde hij echt donders hard door!
 
op de bank ja:) niks mis met veer en subje hoor:p Maar scooter liep nog lang niet op zn best, zuiger was vrij dood, maakte 800 rpm teveel:( mja kheb me goed vermaakt vandaag:D
 
Ja dat blok:| de tering man dat is echt niet goed voor je scooter je zat btw bijna tussen de starts lichte? eerst en dikke wielspin
 
Nou ik stond naar je sprint te kijke mee je trok de voorkant aardig omhoog dus je scooter ging naar het midde van de baan waar de lichte stonden en dat kwam door de wielspin in het begin
 
ja dat klopt, toen reed luke erop. Het was de 1ste sprint voor hem, met mijn scooter:) Hij kon hem afentoe ook echt niet houden:D
 
idd ding ging als een wousje. na wat sprints te hebben gehad kon ik hem gewoon vol trekken :)

lekker gesprint niks verloren :) meeste best wel heel erg zoek :p

verder gaat het blok idd op en neer wat opzich ralaxed is omdat de scoot dan mnder snel omhoog komt.

mvg Luke
 
DJT-Speed-Area said:
idd ding ging als een wousje. na wat sprints te hebben gehad kon ik hem gewoon vol trekken :)

lekker gesprint niks verloren :) meeste best wel heel erg zoek :p

verder gaat het blok idd op en neer wat opzich ralaxed is omdat de scoot dan mnder snel omhoog komt.

mvg Luke

Misschien dat wel maar je blok krijg wel en behoorlijke dreun op je subframe zal het maar wel in de gaten houde..ben benieuwd hoelang je filter mee gaat die er steeds tussen klapt:p
 
Idd ik zou het goed in de gaten houden, zo zag het er toch niet uit bij Jeroen ze Area, die bleef redelijk goed zitten. Vind het toch al raar dat het zo raar beweegt. Mjah ziet er wel vet uit, maar het is zkkr niet goed voor je blok die krijg me toch op ze kop dan! :p
 
Ja mijn area is niet die van jeroen. Het blok zit gewoon goed, en verder wil ik er geen gezeik meer over.

ontopic bitte:*
 
loop nou niet te zeiken over dat subje zoown klap krijgt hij niet hij komt gewoon in het rubber als je gas geeft dat hij daar iets bij beweegt boeit niet
KLAAR !
 
de konka matty....

heb zon iedeee... dat hij er egt voor gaat:p
ben zeer beniewd wa het is geworde...
naa het avondje banke..
spreek je
tjoptjooo:D
 
erg mooi ding en vlamde idd hard, wat de rest ook al zei.

Maar ik zat op zo'n heuvel daar te kijken en hoorde een flinke ratel erin wat was dat?
 
Stoiben. said:
de konka matty....

heb zon iedeee... dat hij er egt voor gaat:p
ben zeer beniewd wa het is geworde...
naa het avondje banke..
spreek je
tjoptjooo:D

Jaah ik eigenlijk ook, moest werken, waardoor niet ik niet langer kon blijven. Anders had ik nog wel even gekeken. Hij ziet er iig heel erg mooi uit, is heel vet blauw kleurtje :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top