Speed 2004 Zip SP

ZiP Sp

spijkenisse
Het begon op een dag ik zat achter de computer en zag een advententie van een zip sp ik vond dat een zo erge scooter dat ik me vader had overgehaalt om te gaan kijken. ik er heen me me pa en een vriend die wel aardig verstand heeft van zipjes hij heeft zelf ook een zip sp met alles mhr die rijd als een gek. dus wij gingen erheen en ik ging even een stukje op dat ding rijde reed voor geen meter maar tog hadde we het gekocht omdat het verder wel mooie scooter was dus volgende dag erheen met aanhanger en mee naaar huis genomen thuis scooter uitelkaar gehaalt en er zat onder een.
-polini corsa
-17,5 carb
-technigas
-polini vario
maar de zuiger was verot dus daarom reed die so kut dus me pa nieuwe zuiger gehaalt er in gezet en toen reed die cker wel goed voor dat setup wel autoweely maar dat ging snel vervelen dus een vriend van me had een complete blok liggen ik erheen en over de prijs praten en voor goede prijs meegenomen dit was een gruwelijke setup er zat onder.
-speed replica
-21 carb
-mhr vario
-mhr koppeling(flyclutch
-athena krukas
-en de nieuwe malossi binnenrotor met nieuwe model epron
ik had zelf ook al aardige spulle gekocht: yasuni c16,deltaclutch,vario 2000,malossi kevlar snaar,Torque Driver,Fixed poulie,e13 filter. uiterlijk kappe zijn naar spuiter en ik heb me carter gepolijst en remhendels en heb tnt stuur gekocht ik ben vast nog wel wat vergeten maar ik kom er nu zo niet op hier dus maar hier me pics :)

me scoot in het begin

na wat te hebbe gewerkt en spuitwerk door spuiter kwam die er zo uit te zien best wel mooi al:p:p

toen ging ik wat aan de motor doen en al een aardige setup toen reed die al heel hard:p

toen had ik een dpr gekocht dus moest de subframe aan gepast worden hier was ik dus al aan de slag gegaan met de subframe

nog een foto toen ik bezig was me de subframe

hier is me pa in aktie

hier was ik bezig om me velg wat mooier te maken om de letters de schilderen vindt het er wel beter uit zien:p

hier zat me blokje er onder met me sexy malossi veer en ophoogblokje

hier nog een betere foto van dichtbij:p

hier zit inmiddels ook me achtervelg er onder

hier is me scooter helemaal klaar maar de voorband is al geschildert maar niet op de foto

hier een foto van de achterkant:p


De Totale setup :

cillinder: speed 2004 standaard twins tuned
krukas: speed 85mm drijfstang
uitlaat: speed 2004
vario: MHR Multivar 2000
poulies: MHR Over Range
carb: 28 keihun
v-snaar: malossi kevlar
koppeling:deltaclutch
Koppelingshuis: MHR Wingbell
spruitstuk: 25 mm rechtspruitstuk malossi tuned
ontsteking: malossi met eprom
Vertanding Pri: 14.....
Vertanding Sec: 14.........
luchtfilter: malossi e13
carters: max tuned twins

Verdere Accesoires:

tnt stuurtje
rol voor stuur tnt
rs 24 achterveer
rs 24 voorveer
ophoogblokje
Malossi Remsegment achter
Godride Stalen Remleiding
Carterdeksel verchroomt
Snelgas
Kill Switch
Achterlicht unit uit 1 geheel
remhendels verchroomt
velg chroom
kappen ............ zien jullie van zelf wel:p
zijstandaart

banden ml50


heb weer een paar nieuwe pics gemaakt :p



Me scoot van de zijkant.

Pic van me dpr en blokje.

Me carterdeksel bling bling.

Weer de zijkant.

24-4-05

net trug van testen van me scoot reed aardig lekker:p:p


ik op me scoot op de achtergrond:p je ziet me bijna niet je moet heel goed kijken om me te zien hahaha
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Weet iemand mischien nog een malossi radiateur te koop en een 28 delorto en een nieuwe evo cill. Als je iemand weet die dit verkoop wil je me dan een pm sturen
groeten wesley.
 
het andere project van jou was gedelled , omdat je foto's weer eens verkeerd gelinkt waren . Nu staan de foto's er wel op , dus zullen er verder geen prob's meer zijn neem ik aan :).

Het ziet er iig wel netjes uit allemaal:).
 
Zal wel aan mijn pc liggen, maar als ik @ foto's klik dan zie ik een kruisje.

Voor de rest ziet et er best netjes uit zo.
 
Bedankt voor de reacties maar dit is nog het begin als me kappe er op zitten owje dat zullen jullie heel moooi vinden mensen uit spijkenisse waar ik woon vinden het de mooiste zip sp van spijk:p:p en dan nog met me nieuwe cill en carb en me blok helemaal tunnen dus met de uiterlijk zit het egt goed en motorisch helemaal maar dat zullen jullie wel zien in lelystad:p:p
 
Khb je nog nooit gezien in spijkenisse:X.
Mja waar woon je dan ong? kom ik wel n keer tjekken..

Verder ziet t er netjes uit!
Ga je naar klaaswaall..?

Suc6! -:-
 
ik woon in groenewoud maar ben ook heel vaak in maaswijk met nick met ze zip en barry ik heet trouwens wesley ik ga ook wel om met de kleine ricky weet je mischien nu wel wie ik ben ik kwam soms ook wel eens langs bij je huis kijken naar jouw scoot samen met de kleine ricky :p:p

nee ik kan helaas niet komen omdat ik dang op vakantie ben die dag ga ik net weg gvd ik wou daar heel graag aanwezig zijn maar helaas maar ik ben er wel in lelystad dus dat komt goed:p:p
 
Ga je foto's van nick erbij zette:X, tis toch jou page, als nick zelf foto's wilt neerzette moet ie eigen page maken heh:p

Mja je moet niet teveel rijden, dalyk bn je ook je scooter kwyt zoals my :p
 
Back
Top