Speed 2004 Zip SP

heb vandaag weer eens gerede met nog een aantal vrienden van me en k vondt dat me scoot wel heel erg warm werd wat kan ik daar her beste aan doen ?
 
hey man ziet er wel leuk uit ik kom ook uit spijkenisse ik ben de broer van alix ik hoop dat we een keer kunnen sporten
 
ja is goed hoor ik ken je wel jij heb ook tog een zip sp ik ken je wel je woonde volgens mij in hekelingen en je had tog ook die neos??
 
k heb weer een update heb me 28 delorto en 28 mm recht spruitstuk en de vl13 gehaalt heb alles aan gesloten maar nu past me spruitstuk en me carb niet op de membraam krijg het niet gesloten want me carb komt dan tegen me achter spatbordhoort dit ??

alvast bedankt heb het klaar te hebbe voor lelystad want moet ook nog afstelle hoop dat k het haal :p:p zal wel lukken denk ik
 
yo.
dikke zip maare ff over dat met je carb ik had het ook maar ik heb de spartbord weg gehaald en past het gewoon goed

mzll
 
heb net alles er op gezet heb maar even de spatbord weg gehaalt en er wat voor verzinnen om me spatbord gewoon te laten zitten als me carb er onder zit maar nu zit ik met de volgende probleem want alles zit er op en k krijg hem niet gestart :(:(
weet iemand wat het kan zijn? bedankt alvast

laterzzz
 
scooter start en zo te horen gaat die wel goed maar kan helaas niet rijden ivm de kloter weer dus hoop dat ik vanavond kan rijden en dan alles afstellen:p:p

binnekort ook maar even wat pics schieten laat hetwel weten en andere zien jullie me wel in lelystad :p
 
Back
Top