Speed 06 met cross zuiger

Status
Not open for further replies.

Speed*BasZ

Registered f*cker
ik ben bastiaan,..17 jaar jong en verliefd op scooters.

(lees alsublieft alles voordat je met vragen komt!!!!)

ik begon met de tgb 303 r voor 175 euro,..kwis megod niet wat dat inhield,..ik kopen,..veel problemen etc. vastlopers etc. je kent het wel.

zo gingen een paar maandje voorbij,...tgb begon te vervelen,..vastloper etc. gehad,..allemaal fijn,
ik dat ding op internet zetten en iemand wilde hem halen voor 200 euro,..kappen zaten met visdraad vast, maar goed,...

Toen ging er een tijd voorbij,. ik had mezelf voor genomen om te gaan sparen,. voor een SR, die stond bij een maat ze pa op het werk, ik elke week kijken en stukjes rijden, vond het geweldig:D

Ik werkte mezelf de grond in voor die scooter,..en eindelijk met wat centen van mijn ouders had ik 800 euro bij elkaar gespaard,..een hele prestatie volgens mijn moeder.

Mijn moeder wilde persee dat ik mijn certificaat haalde,..moeders wil is wet, of hoe je dat ook schrijft.
Dus ik naar het cbr met me scooter boekje,..allemaal heel spannend,.. ik dus die zaal binnen,.paar keer op die knoppen geramd en HELAAS 7 fout,..ik balen,..2 lange weken gingen voorbij ,..en toen ging ik weer,.en ja hoor 4 fout..ik blij, ondertussen in die 2 lange weken had ik mijn scooter gekocht
aprillia sr stealth.



ik blijk,..iedereen vond hem mooi.,,, gelijk dat achterlijke spatbord eraf gehaalt.
Zo een paar maandjes gereden,..en het ging mij allemaal te langzaam,..
dus de 70ccccc kwamen in beeld,...ik kocht een imitatie dr ,...derop gepleurd en reed hard niet normaal,..verder alles nog std,..ja behalve een power one race uitlaat.

hier een filpmjes toen die nog std was:P
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=359IU8CT4GYWV0EXKU6SLC9I2A

Ik reed iedereen in de buurt ‘‘eruit’’,..die met std uitlaatjes aan het crossen waren.
Op een dag hoorde ik van een vriend dat er scooter meetings bestonden,...joh,..dat vond ik wel vet,..wij op zondag middag naar die meeting,..en daar was me tog een scooter,...hard ging die,..
pro race 1 ,...c21,..rotor.,..etc. wij helemaal daar over napraten,..
Dat ik wil ik ook!!!!!!

mijn setup wordt:
-pr2
-evo krukas
-overange
-mhr gele rotor
-yasuni c21
-malossi spruitstuk(alu)
-25mm malossi carb
-twin air filter
ik dus naar de dealer tegen mij zei die dat tie een leuk prijsje kon regelen,.....180 euro zei die.
Ik zeg,..die is van mij.,.en hij bestellen,..4 dagen later was die binnen.
Gelijk powerfiltertje en spruitstukkie meegenomen.

power filter en pr2


spruitstuk


Hij had ook nog een 25mm carburateur liggen van malossi,...ik dus ook gelijk meenemen,..en voor ik het wist was tie uit de verpakking,..wachtend op een mooie foto


Ik ben ook even wezen winkelen bij de dealer,..


Dat winkelen is verslavend joh,...


en toen lag er de mooie gele rotor,...voor 250 euro,..nieuw,...

scooter stond er toen zo bij,..


ondertussen had ik ook een wig gekocht bij euroscooters,...voor 60 euro,..dom dom dom.
rechtopstaand spruitstuk:D:D,..
en supframpie gekocht,..een maat had er nog eentje liggen


Het reed allemaal voortreffelijk,..voor mij was het meer een straat scooter,..ik reed overal heen,..

Je ziet op de foto dat ik ook het freez apparaatje gevonden had, en mijn warterpomphuis bewerkt had,..oooh,..en de wereldberoemde polijst borstel kwam de kast uit,.ik me carterkapen bewerkt en waterpomphuis

zo zag mijn carter eruit:P best moooi of nie


Ik had een week vakantie,..wat moet je in de vakantie doen als je niks te doen hebt,..juist>>> je frame spuiten.
Ik vond de kleur wit wel mooi (orgineel) en kocht dan ook een spuitbus of 2,..en primer.
ik aan het schuren schuren,..poeh,....dood moe werd je ervan,..dat schuren duurde wel een dag,..dus aan spuiten is het niet gekomen.

Ik volgende dag vroeg op,. en mooi zonnetje:D:D
ik blij, alles klaar gezeten en beginnen maar.
paar laagjes primer met als dit resultaat





En paar laagies witte lak:D:D:P




En zo met alles drop en draan:D


Je ziet ook dat ik mijn velgen heb gedaan alleen daar heb ik geen foto‘s van,..



Nou dit was wel het pro race gebeuren,..het is al een tijdje geleden jaar ofsow,...dat ik die setup had,..ben er ff mee gestopt,..morgen (dinsdag 5 april) leg ik meer uit over mijn scooter en setup.
ik ga nu honkballen.
Het is allemaal beetje vlug verteld,..komt omdat het al een tijd geleden is.
En voor wie een beetje nieuwsgierig is,..kijk naar de titel:P en naar de foto
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

leuk project maar een beetje een rare topic titel :+ aangezien je met een pr rijd

edit:
laatste regels niet gelezen :) toch een speed 06.
ben benieuwd..
 
P1010088.JPG


Dat is alleen geen speed '06 doos :)

Maar het idee is duidelijk ;)
Ben benieuwd..:D
 
Ziet er goed uit, mooi blokje heb je, kappenset ziet er ook al goed uit, ga je daar nog wat aan doen. Ben benieuwd naar de rest van je verhaal. En wat word nu de uiteindelijke setup, geen prorace meer geloof ik :P.

Succes ermee..
 
Evert@Zip said:
Ziet er goed uit, mooi blokje heb je, kappenset ziet er ook al goed uit, ga je daar nog wat aan doen. Ben benieuwd naar de rest van je verhaal. En wat word nu de uiteindelijke setup, geen prorace meer geloof ik :P.

Succes ermee..
ja,..kappen zijn al onderhanden genomen
voorproefje


Trouwens morgen (5 april 2006) Wordt mijn nieuwe blok gestraald en gelijk ff aangepast @ overrange:D:D
ThanX kevin ze pa:P (ik vertel te veel)
 
Last edited:
Heyz Bas,

allez goewd man?
ziet dr allemaal netjes en veelbelovend uit :W ga zo door man!!!
en je voorkap ziet dr ook al zeer bruut uit :)

Greetz,
 
Ziet er allemaal goed uit:D
Ben benieuwd... Alleen het is Woensdag 5 april

Nou dit was wel het pro race gebeuren,..het is al een tijdje geleden jaar ofsow,...dat ik die setup had,..ben er ff mee gestopt,..morgen (dinsdag 5 april) leg ik meer uit over mijn scooter en setup.
 
PetriK said:
is al vaker gedaan hoor, gewoon je cross ziuger in de speed 7t douwen... zal wel leuk lopen :)


Kan je verzekeren dat dit goed loopt, uit eigen ervaring })
 
Ik had jullie nog beloofd om nog wat te vertellen.
Ik had na die ‘‘winterstop’’ zin in iets anders,..speed kwam om de hoek kijken.
Ik kon voor een redelijk prijsje een mhr speed kopen, hij was max getuned dus dat vond ik allemaal wel best.

Hij ziet er op de foto vies uit,..in het egt ook:P



Het m-stuurtje was ook mijn richting opgevlogen.


Ik had ook mijn normale tank omgeruild voor mijn olietankje.




Het subframe vond het allemaal niet zo tof,.die zei tegen mij KRAK,.


Dus die gozer hem weer lassen, kon ik er weer tegen aan:D,..blokje ff weer uit elkaar gehaald en lagers vervangen.


Mijn kappen (zijn anno al klaar) heb ik toen ook even bewerkt met de heggenschaar:P





Het blok zat weer in elkaar


Als jullie goed kijken zien jullie daarachter nog een blok liggen, een maat van mij kon het ook niet weerhouden om aan een snelle scooter te beginnen.
zijn setup.
-pr2 (mijn oude cilinder)
-doppler endurance
-dpr 2004
-28 oko , wig etc.
-mhr gele rotor
-mhr2000 en delta.


zijn scoot



En toen begon nog een maat van me,..een zip
-mhr team
-mhr team uitaat
-doppler krukas
-mhr2000
-delta clutch
-mhr gele rotor
-28oko +soruitstuk mhr



Nu ga ik vreten.
Wie nog steeds nieuwsgierig is,..pech!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top