SPEED 06 + CARTER + RHQ AS. MC MAX, C30 en meer

Status
Not open for further replies.

Sjaak

WNH crew
hey mensen,

ik ben nog niet zeker of ik dit blok weg wil doen maar als er genoeg geboden word dan mag je et hebben.
er zit erg veel potentie in dit blok er is nu 21,2pk mee gehaald maar daar klopt nog vrij weinig van.
ik geef een klein voorbeeldje:
marly zijn sr (mc tuning) scoort geblokeerd 19,8 pk, vrije run = 21,9
dit scheeld dus 2 pk!!!
mijn aerox scoorde geblokeerd 20,5! dus zou dat ook over de 22,5 kunnen gaan, zitten alleen niet veel afstel uren in.

het gaat hier dus om een gestraald minarrelli hor dd carter met nieuwe vertandingslagers, bewerkt voor overrange, gekotterd, krukass lagers net vervangen, een MHR RHQ KRUKASSJE zit erin met een 85mm drijfstang.
op dit carter zit dan ook een SPEED 06 waar heel weinig km op zit, alleen 1 nadeel: er zit al een zuigertje C in. de cillinder is met de 1ste keer rijden al vastgelopen, dit was erg licht maar twins besloot inplaats van poetsen maar gelijk de hoon erdoorheen te gooien en gelijk groot genoeg voor een c zuigertje.

hier mag je op bieden.

ook heb ik nog een YASUNI C30 liggen. hier is enkel scootersprint damwoude en sbo scootersprint zoetermeer mee gereden, uitlaat is bijna niet verkleurd, zelfs bij de bocht weinig en heeft ook geen testbank uren.

bieden.

ook heb ik hier nog een STAGE 6 HALFPOULIE liggen deze heb ik vrijwel niet gebruikt.
mag je ook op bieden.

dan heb ik nog een XSH WIG 2 liggen hierzo + een mhr recht spruitstukje, bijde mc tuned en erg netjes.
bied maar!

ik hoor het wel wanneer er intresse is in de onderdelen.

klein fototje dat je ongeveer wel een idee krijgt hoe ik met me spullen omga:D
sxbyx4.jpg


msn: malossiaerox@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top