speed 04 icm met team 99 uitlaat

Harjo

Dijkman Crew
Hey,

Mijn scooter (pia) levert veel vermogen in boven de 13k, toeren blijven wel stabiel 13.5k ,ik rij nu met speed 04, team 99 as 85mm, italkit rotor, overrange, 24mm oko, recht spruitje, malossi membraam, team 99 pijp.

dit zal aan de uitlaat liggen, nu twijfel ik tussen de team 04 pijp, en de js tuning pijp.
Wat raden jullie mij aan?

Verder heb ik al veel mateen sproeiers en staionairsproeiers geprobeerd.
Maar heb het idee dat ie de carb leeg trekt :S, hij zakt ineens weg, dan draait ie stationair, en een paar tellen later gaat ie weer.
Maar krijg het niet weg, kan dit liggen aan dat de carb te schuin hangt icm recht spruitje?
Iemand hier tips voor?

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Als hij niet inhoud of hapert dan hangt je carb goed. Als hij terug valt licht het aan je afstelling.
Maar met een speed mag je wel wat meer toeren draaien dan 13.5. Je mag zeker wel rond de 13.8 gaan zitten.
En qua uitlaat kunnen we je niet vertellen. Dat is testen. En meten = weten:!

Sander said:
Team 99 was releatief laagtoerig... Ik denk dat jouw uitlaat Ronnie.. stukken beter zou presteren, dan de '99 op bovestaande setup...

Dat weet ik wel bijna zeker. Maarja met een team2000 of team2004 zal het ook wel een stuk beter willen hoor...
Trouwens jij moet het weten, jij bent degene die dit allemaal test Sander:*

Ronnie said:
Als hij niet inhoud of hapert dan hangt je carb goed. Als hij terug valt licht het aan je afstelling.
Maar met een speed mag je wel wat meer toeren draaien dan 13.5. Je mag zeker wel rond de 13.8 gaan zitten.
En qua uitlaat kunnen we je niet vertellen. Dat is testen. En meten = weten:!

Hij draait volle toeren voor een paar seconden, en dan het "beroemde" bwoap geluid:), dan draait hij alleen stationair en moet je even met het gas spelen en dan gaat ie weer als een trein voor een paar seconden.

Back