This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed 04, Gestraald en aangepast blok met TP krukas, dpr c21, S6 inlaat etc, Kiesler

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Zoals de titel vermeld heb ik dit te koop staan:

* Minarelli Speed 04 ST getuned en pas gemaakt op Peugeot carter (zie 2e onderdeel te koop hieronder) VERKOCHT
* Gestraald carter met Top Performance Krukas en MHR naaldlager, vertanding en MHR halfpoulie. Carter is aangepast op de bovenstaande cilinder en tapeinden zijn pas gemaakt (cilinder zit al op het blok met pakkingen etc)
* DPR C21 omgelast van piaggo voor minarelli cilinder op peugeot blok. Heb je geen mina cilinder maar gewoon pia, dan past het ook want ik heb 2 flensen en 2 paar ophaningen :w
* Stage 6 Spruitstuk, membraan + Teflon Spruitstuk rubber. 24-28 mm
* Kielser adaptor CHROOM om aerox velgen op je speedfight te zetten.

Bij het carter krijg je ook een complete carterkap waar wat uit gefreesd is, kickstart en een wave remschijf!

Voor alles geld: BIEDEN
Normaal bod word geaccepteerd en word nieuwe eigenaar, dus alleen reageren als je het zeker te weten wilt hebben en ook GELIJK geld hebt!

Reden verkoop: begin nieuw project (zien jullie nog wel) en heb mn rijbewijs gehaald dus geld nodig voor autootje

Alles kan verzonden worden, afhalen zou helemaal goed zijn en als je niet te ver woont kan ik het eventueel komen brengen! Ik woon naast Dordrecht.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.