speciale klasse vraagje

Status
Not open for further replies.

rossi@zip

rossi@zip
Hey,
Als je een sprint doet moet je ingedeelt worden in eenbepaalde klasse.
Maar hoeveel of welke kappen moet je op je scooter monteren om niet in de speciale klasse te komen?

mazzol
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb alle regels doorgelezen maar mij is niet duidelijk hoeveel kappen je moet monteren of welke.
Wat ik wel vrij belangrijk vind.
Mischien kan iemand dat vertellen die daar wel eens voor gekeurd is?
 
ik meen zo uit m'n hoofd te weten dat je met minimaal een voorkap en achterkappen moest rijden.
misschien dat iemand anders dit kan bevestigen.
 
DE klasse ligt er toch niet aan hoeveel kappen je hebt maar hoeveel cc en d8 dat je bij elke sprint klasse minimaal een voor en achterkap nodig hebt
 
piaggotuning said:
DE klasse ligt er toch niet aan hoeveel kappen je hebt maar hoeveel cc en d8 dat je bij elke sprint klasse minimaal een voor en achterkap nodig hebt


miss, bij super scooter special niet.

dacht dat je bij std scooterklasse alle kappen moest hebben, al dan niet bewerkt
 
klopt st scooterklasse alle kappen en voor de super special geen (denk aan frame racers en die sprint frames (van nies, joel))
 
rossi@zip said:
Hey,
Als je een sprint doet moet je ingedeelt worden in eenbepaalde klasse.
Maar hoeveel of welke kappen moet je op je scooter monteren om niet in de speciale klasse te komen?

mazzol
Specificaties Technisch Reglement Scooter 50/70

1.6 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de onderkuip en de stuurbeplating (aanpassingen uitgezonderd)
1.7 het motorblok moet van het originele gehomologeerde model zijn.(koeling is vrij)
1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet veranderen ten opzichte van het originele gehomologeerde model. .


genoeg info geloof ik :henko:
 
wat is er trouwens mis met het algemeene vragen topic ? ;)

maar goed, nu je je antwoord tog hebt kan deze dicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top