Special Paint

ScooterDraz

Well-Known Member
Ik wil van de zomer mijn Aerox laten spuiten. Ik weet alleen nog niet welke kleuren. Hebben jullie goede tips?
Goud vind ik mooooi. Maar moeilijk te spuiten. Dan van dat RS 24 paars, ook super.
Ik moet nog een combi maken.

Een maat van mij wil em gaan spuiten. Die kan dat wel, maar die moet naar zijn bedrijf, cabine bezetten, oven bezetten, sjablonen laten maken, stickers laten maken. Dat gaat heel wat kosten...

Wat kostte spuiten van je scoot bij jullie?
Moet je persé afzuigspullen hebben bij het spuiten?

Dus graag tips over kleuren combi's en goedkope(re) manieren om ook mooi te spuiten.

Advertisement - register to remove this

Mooie combi's:

-Neem zilver metallic i.c.m. het "RS24 Paars"...
-Blauw metallic + zilver met. (pak maar ff een blikje Red Bull)...
-Matzwart met fluorgele velgen, verder roosters, cockpitkapje en nog enkele details fluorgeel...
-Donkergroenmetallic...

Greetz.

Eindelijk een spelvaut!
smile.gif
smile.gif
AirbruSH
smile.gif

Keb nu al veel carbon look aan mijn scoot. Het is een ultimate. Verder stuurgewichtjes, remhandles en nog een paar dingen.
Ik kan ook de carbon look kappen van Aerox kopen. Zou het zonde zijn om die voor een deel te laten overspuiten?
Verder kan ik dus ook de combi goud met carbon maken.

Heheheh special paint 500 piek?@? Dan kom ik ook ff langs, bij mij kost het als ik me kappen normaal laat spuiten, in 2 klueren dus, 450 piekos.

Ik twijfel ook over mijn nieuwe kleuren...

Ik dacht zelf aan:

Alles diamant zwart (zoals nu zo ongeveer alleen dan de zijkappen ook)
En dan zilveren details/strepen etc.

Maarjah ik ben nog aan het tobben, het moet iig iets met dat zwart worden...

SvR

smaracht zwart is een echte MB. kleur, en een hele mooie ook nog, maar wel duur....
ik heb het niet over de kleur van de silberpfeile, maar over gewone straatauto´s.
ik werk nl. bij een MB dealer, en daar kom je nogal eens zo´n bak
smile.gif
tegen met zo´n kleurtje.

greetz

Back