special paint

enrico

"THE MAN"
Weet iemand hoe duur een special paint is want dat lijkt me wel bruut....

Niet heel mijn scooter natuurlijk want dat kost te veel knaken maar misschien een figuur erop of zo???
rolleyes.gif


En weet iemand of je gewoon knipperlichten op je scooter kunt zetten die eigenlijk bedoeld zijn voor een motor????(van die kleintjes van achteren zwarte of witte...)
confused.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik heb een italjet f 50 met van die redelijk grote knipperstaven aan de zijkant van achteren en die wil ik vervangen door kleinertjes en die kunnen op motors en op scooters heb ik net begrepen van de dealer..

En ik heb tevens ook laserlight gekocht voor vanvoren dat is ook wel cool!!!!
cool.gif
(nog tips voor het installeren of zo...)

Volgende project strobo of pace car lights weet iemand daar nog wat zinnigs over toevallig????
 
Pace car lights zijn een soort felle lichtjes die volgens mij gewoon knipperen of zo maar ik weet het ook niet precies want ik heb ze niet en laser lichtjes zijn gewoon heel felle witte lampjes (laserfel)pace car light kost ong.55 gld
 
Ik ze vanmiddag gehaald en ingebouwd in mijn knipperlichten, ziet er heel stoer uit. Het zijn een soort stroboscoopjes die heel klein zijn en redelijk snel heel fel knipperen. Ik had een setje met 4 verschillende kleuren voor 60 piek en een instelbare snelheid.
 
Pace-car lights, als ze genoemd zijn naar waar ze van oorsprong opzitten: de safetycar in autosport, formule 1 en cart-series in amerika. Als het die lichten zijn dan is het gewoon supervet.

Alleen denk dat ik ze lastig kan plaatsen in m'n SR. Ga wel ff horen bij zo een zaak die ze verkoopt. Iemand adressen in Leiden en omgeving misschien waar ze te koop zijn?

Kan bijna niks plaatsen, zo een luchthoorn gaat ook al voor geen meter. Als ik 'm in m'n onderbak zou plaatsen hoor je 'm niet goed want die is aan de voorkant helemaal dicht. Onder de voorkap gaat al helemaal niet vanwege de radiateur. Klote zooi!!
 
Back
Top