Special Paint

BoZ

Well-Known Member
Het topic zegt het al eigenlijk een beetje
ik wil zelf graag special paint scooter maar heeft er iemand misschien voorbeelden ervan
ik heb zelf een aerox dus heeft misschien iemand goede voorbeelden hoe ik me scooter zou kunnen maken ?
alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

als goed is, is er een startpagina van, met allemaal bedrijven, en veel hebben een picsgallery:)

tada... kwee alleen niet meer wat de pagina was :S...
suc6 en show us het resultaat..........ooit!

ik zie net dat op airbrushlijnden Ramey z'n rs opstaat...

ik vind dat het overkomt ofdat de sponsorlogo's gespoten zijn... er staat nergens vermeld dat het stickers zijn :s

Originally posted by BoZ
Het topic zegt het al eigenlijk een beetje
ik wil zelf graag special paint scooter maar heeft er iemand misschien voorbeelden ervan
ik heb zelf een aerox dus heeft misschien iemand goede voorbeelden hoe ik me scooter zou kunnen maken ?
alvast bedankt
Het spijt me zeer. Maar als je special paint wil, dan wil je iets unieks. Dus kijk je het niet bij anderen af, want dan maak je een kopie, toch?
Voorbeelden kun je wel vinden via de links in dit topic. Wat het leuk zou maken is een eigen ontwerp van jou. Dus een persoonlijk iets. Iets dat je scooter uniek maakt. Als je zelf niet goed kan tekenen of wat dan ook. Doe het dan in overleg met degene die gaat spuiten.
Suc6 ermee...

Back