Ik vraag me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met bedrijven die special paints maken.
Ik ben er namelijk nog niet zeker van waar ik heen ga voor die van mij.
Dus als je iets te melden hebt over kwaliteit en kosten, dan hoor ik het graag.
Lijnden staat ook nu bij mij op 1.
Wat ze laten zien aan tekeningen kan mij ook niet echt boeien, maar de strakke lijnen die ze laten zien op de foto's zien er zeker netjes uit.
Wie niet op internet staat is Ferry Knor, iemand daar ervaring mee?
Moet erg goed zijn.. Alleen moet je ERG lang op je kappen wachten Arne moest dacht ik 3 maanden wachten tot ze eindelijk klaar waren ofzo.. MAAR daar is de prijs ook naar zeer goedkoop als je kijkt naar andere bedrijven..
Daar heb ik het ook over , ik heb em daaro ferrari geel laten spuiten met 2 pistolen op de zijkant . Er is echt iemand daaro die dat daar doet (achter ze baas ze rug dan) moet je na werktijd komen op donderdag
Moet erg goed zijn.. Alleen moet je ERG lang op je kappen wachten Arne moest dacht ik 3 maanden wachten tot ze eindelijk klaar waren ofzo.. MAAR daar is de prijs ook naar zeer goedkoop als je kijkt naar andere bedrijven..
Wachttijd valt best mee, als je er een beetje achteraan gaat. Wel duurt het altijd 2x zo lang als die dude zegt maja . Met een maandje kan het wel af zijn .
Maar er zijn wel betere spuiters dan Deege hoor, vind het er niet echt stevig opzitten, maar wel mooi en niet al te duur.
Deege was bij mij al bekend, ik ben er ook langsgeweest, maar ik was niet echt onder de indruk van die toko. Stoffige bende.
En special paint is wel iets anders dan 1 of 2 kleuren.
Ik ga deze week maar eens langs bij Fery Knor.