special paint

kiesler-aerox

.:sprint-project:.
yo,

ik wist niet goed waar ik dit topic moest zetten dus moest het niet goed staan, zeg me waar ik het moet zetten;)

dus: ik ben bezig met m'n rox klaar te zetten voor volgend seizoen. kappen worden gespoten en er komt normaal special paint op. De persoon die deze spuitwerken zou verrichten, is echter meestal bezig met lowriders en zo van die shoppers enzo( iedereen kent ze wel zoals west-coyst custom) en die stelde voor om een doodskop verschillende plaatsen met speciale effecten... Maar ik vind doodskop totaal niet staan op een scoot heb ik hem gezegd ook, maar hij vroeg me naar een idee maar ik ben beetje inspiratieloos. heb al gekeken op google... vindt maar nergens een site waar ik goede voorbeelden of logo's ofzo kan vinden.
heeft er iemand soms een site of voorbeelden voor special paint, je zou me er alvast met helpen.

thx alvast

Advertisement - register to remove this

hier zijn de foto's: eerste foto = van welke doodskoppen hij wil zetten
2de foto is van wat ik ongeveer zoek van "tekening'' ik had ged8 aan metrakit logo maar wil iets dat echt in het oog springt enzo...:)

nee dat zijn voorbeelden van internet, het zit namelijk zo: die gast heeft altijd caroserier geweest, en heeft verschillende mooie projecten ( auto's en shoppers) gemaakt, nu na paar jobs gedaan te hebben werkkt hij bij ons op school. ( technische dienst, die allemaal kleine klusjes moeten klaren)
in hun kleine atelier hangen foto's van zijn projecten die ik gezien heb, en weet dus wel dat hij het degelijk kan, heb hem die voorbeelden ook getoond maar ik d8 eerder aan een speciaale tekening zoals die clow ofzo ( het effect wordt hetzelfde onder mijn kleur zo wat "vaag" die tekening to je van dichtbij gaat kijken.

als die dat MK logo een beetje netjes doet incl. btje fantasie is dat ook echt wel vet hoor.
geef er een beetje je eigen draai aan.. wat voor thema je wilt gaan maken, wat je verder nog meer boeit.

Back