Special Gilera Stalker

1nsane

2fast4you
in september 2001 kocht ik een gilera stalker. waarom? ik denk de prijs want ik kon hem voor 2500 (gulden) meenemen met een kmstand van 800 (hij was echt bloedjenieuw) goed ik was apetrots natuurlijk.....

goed geen crap meer over hoe trots ik wel niet ben en/of was. anyway na een half jaartje begon ik met een ander uitlaatje, (leo S *huil* ) en dat was ik gewoon ineens zat, dus ik ging aan de opvoer ;)

toen kwam deze setup eronder:

-gilardoni 50cc alu
-17,5 carb
-multivar
-hyperclutch
-yasuni R
-doppler asje met c3 lagertjus
-blauwe polini trekveren
-6 grams rollies
-92 sproeiert

liep leuk maar binnen een week was me gilardoni zo aardig om vast te lopen, was te erg, en dus maar weggepleurd (zuigerveer was dubbelgevouwen tussen de cil en zuiger) en kocht een 70cc malossi sport, tja je moet wat, liep leuk, wel iets tammer voor mijn gevoel maarjah boeie. Na tijdje ging er vanalles fout, uitlaat scheurde, cilinder ging tam lopen etc maarja, na tijdje zo brak te hebben rondgereden had ik besloten opzoek te gaan naar een projectscoob en die vet te maken en me stalkertje lekker onbegrenst te maken en alle opvoerdelen te verkopen. Goed na tijd vond ik een speedfight en ik dacht die ga ik vet maken :D, daarmee kwam ik een beetje van een koude kermis thuis want die heeft een vertikaal blok en dat pompt voor geen meter :'( toch geprobeerd het beste er van te maken maar dat werd uiteindelijk helemaal nix dus moest hem verkopen.

Nu zit ik dus met mijn standaard stalker en verder niets maar aangezien ik ga studeren en dan toch alleen maar fiets voornamelijk ga ik mijn stalker als project gebruiken! verwacht (voorlopig ;) ) nog geen hele vette onderdelen maar ik ga het uiterlijk voornamelijk eerst onder handen nemen! de plannen zijn:

-professioneel spuiten(zat te denken aan jaguargroen)
-runnervelgen (heb al iemand voor gevonden)(zat te denken aan goudkleur)
-traanplaat (op mijn manier)
-stereo
-cross stuurtje (1nsane style)
-strobo's of neon (strobo's gekocht heb ik liggen denk dat dat het wordt)
-nodige glimwerk
-oversized brakedisks (staat kewl)
-laser X pro uitlaat (presteerd voorlopig ff leuk en is m00i)

Da budget :p

budgett.bmp


hieronder volgen wat pixjes van hoe het er allemaal uit heeft gezien!


me stalkert vlak nadat ik em kocht en wat uiterlijke aanpassingen had gedaan!

scooter%20schuin%20voor.jpg


me stalkert nu!

DSC_0124.JPG


stalkahachtah.jpg


oke de runnervelgen zijn binnen, zien er goed uit maar dat zou niet boeie want ze worden toch opnieuw gespoten :D

DSC_0053.JPG


En hier een pixje van mijn zelfbouw stereo in near state of completion (bijna af)

stereo1.jpg


dit was het weer eventjes voor nu, van het weekend ga ik wat zaken regelen omtrent het spuitwerk en de rest en dan horen jullie het snel ook!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

heb maar ff de moeite genomen om ze te uppen @ lycoz ;)

/edit

sorry voor de grote pixx, zal ze morgenavond ffies resizen ;) (ik lees de regeltjes :p )

ik denk dat ik alle vorderingen edit in de eerste post, dat houdt de boel overzichtelijk kwa posts en project.
 
Last edited:
Originally posted by Marcel-NRG
sorry wist niet dat je ze al had.. ;)

no problem, ik snap dat je 100000 projecten te zien krijgen in pre-stage zonder pics etc. had ook ff moeten vermelden dat ik ze wel had en dat ik ze @ lycos ging gooien :)
 
mja.. ik heb me posts gedelete.. :)

ik vin et wel een leuk dingetje.. (ben zelf niet zo gek op Stalkers..)

zou zeggen.. maak een van de eerste Vette Stalkers :)
 
will do!

best jammer dat zo'n 60 tot 80 % van scooterend jeugdig NL niet eens weet dat een stalkert bestaat? zijn leuke scoobjes hoor, DD alleen geen LC maar daar kan wat aan gedaan worden of course ;)
 
öömm sorry i cant speak good english...
but your scoot is not a Big Project!
it´s a Scoot with 50ccm Gilardoni Zylinder...and your Scoot hasn´t big Power or he doesn´t loos like good....
 
that is the setup it had! i understand you cannot speak dutch, but the main point about this project is the optical tuning (not yet done!) so thats why it all looks a little bad :p
 
i'm sorry dude! ken ik toch ook niet weten?? ;) ik weet wat, als jij een mooi design verzint dan spuit ik me scoot daarin en mag jij je scoot groen maken :p
 
Originally posted by BetaDriver-04
is dat in ofzo jaguar groen? vind ik echt niet tof:|

is het hier soms gewoon dat iedereen maar raak flamed op alles wat anderen van plan zijn? ik heb dat jag groen echt niet gedaan omdat het "in" is, persoonlijk vind ik dat er maar weinig scoobs zijn met die kleuren combi, tja je hebt de aerox jag wh00pie, als ik me scooter rood spuit? ben ik dan ook "niet tof" omdat zoveel mensen ook rooie scooters hebben?
 
ik flame niet raak het gaat erom dat ik al eerder hier met dat idee ben (zie mijn project) en het niet tof vind als er meer mensen zoiets gaan verzinnen. als je het toch doet, ik hou je niet tegen maartoch. doe t dan niet in combo met wit
 
oh yeah, me stereo is klaar, hoewel er nog een radio/casette in zit want binnen een week heb ik een autoradio/MD speler :D ik zal vanavond ff picjes uploaden, me runnervelgen zijn ook binnen dus we zijn weer on track. aangezien ik studeer (en ontgroening had dus) ben ik 3 weken weg geweest en had ik dus geen tijd om wat van me te laten horen ;)
 
Back
Top