Speakers?

Ik heb zelf de Harman Kardon Soundsticks II;

soundsticksii_500.jpg


Echt een geweldig setje, mooi ook de blauwe led verlichting in de bass box, enige nadeel, zit geen aan/uit knop op. Zijn wel iets duurder voor 125,- heb je het setje. Wel een aanrader in ieder geval.
 
Als je zit te twijfelen zou ik ff een pczaak zoeken waar je ze kan vergelijiken (informatique in berschenhoek heeft ze geloof ik nog staan beide) en dan kijken wat je het beste vind klinken ;)

Als ik jou was had ik het wel geweten, mr iedereen maakt zn eigen keuzes :p
 
Lol wouzzie, ik woon in noord-oost groningen xD daar hebben we dat soort zaken niet xD.
maar wat zou jij doen? Z-4? ik zit er toch sterk aan te denken om die maar te doen
 
Haha, neej, das moeilijk dan idd :p Als ik jou was zou ik gewoon voor die z4 gaan, heb eigenlijk nog niemand gehoord die er ontevreden mee is ;)
 
Idd, heb ze beide gehad. De x-230 stelt echt geen flikker voor. Ik luister veel hardstyle en hardcore, maar de X230 is net als laptopspeakers. Zonde van het geluid...
Als je moet kiezen, 100% voor de Z-4 gaan. Goede speakers en goede subwoofer..
Ik heb nu zelf de Z2300, maar dat is wel een must voor deze muziek. Je hebt gewoon bass nodig, anders klinkt het niet. De Z-4 kan dit nog wel, maar de X230 is belabberd...

Ga echt voor een duurdere set, 10000x meer plezier van.. Je wilt sowieso een regelbare subwoofer, want anders heb je de ene keer een overkill aan bass, en de andere keer hoor je niets...

@ de rest: een Z-5500 is mooi, maar valt in het niets bij een mooie home-cinema. Ik ben van mening dat je bij je PC een goede 2.1 neerzet, en om je TV een hele dikke 5.1 set neerzet. Heb je niet zoveel boxen (1x 5speakers ipv 2x 5 speakers), maar als je echt wilt knallen zet je je receiver aan...
 
ik heb zelf de z2300 van logitech, super setje. Veel betere bass dan de z4 en de z-230. Setje kost 110 euro ongeveer. Miss wel iets boven je budget maar zeker de moeite waard. Maatje van mij heeft z5500 en ik merk niet zo veel verschil tussen de z5500 en de z2300. Alleen een wat mooier controllepaneel en wat meer speakers. Maar dan betaal je ook al gelijk 150 euro meer.

Ik zou de z2300 nemen, niet heel erg duur en een uitstekende geluidskwaliteit.
 
Idd, heb ze beide gehad. De x-230 stelt echt geen flikker voor. Ik luister veel hardstyle en hardcore, maar de X230 is net als laptopspeakers. Zonde van het geluid...
Als je moet kiezen, 100% voor de Z-4 gaan. Goede speakers en goede subwoofer..
Ik heb nu zelf de Z2300, maar dat is wel een must voor deze muziek. Je hebt gewoon bass nodig, anders klinkt het niet. De Z-4 kan dit nog wel, maar de X230 is belabberd...

Ga echt voor een duurdere set, 10000x meer plezier van.. Je wilt sowieso een regelbare subwoofer, want anders heb je de ene keer een overkill aan bass, en de andere keer hoor je niets...
De x230 heeft gewoon een in stelbare sub... Die ook nog eens flink ramt qua bass. Ligt allemaal volledig aan de ruimte/locatie waar je 'm plaatst.
 
De x230 heeft gewoon een in stelbare sub... Die ook nog eens flink ramt qua bass. Ligt allemaal volledig aan de ruimte/locatie waar je 'm plaatst.
Flink ramt? Mickey mouse geluid komt eruit, dat is echt geen bas te noemen. Dat zijn echt trieste geluidjes imo.
Zet hem maar eens naar een Z2300, dan weet je meteen wat ik bedoel. Het is gewoon zonde van het geluid :)
 
x230 is om te huilen inderdaad, een doffe, bonkige bass, niet te vergelijken met de diepe bassen van een 10' kist:)
Ik vind het oprecht meevallen al moet ik zeggen dat ik er flink wat eq settings overheen moet gooien en dat 'ie in een relatief kleine ruimte staat (kamer van 4x2.5m). Daarnaast moet je niet alles verwachten van een ding van ruim drie tientjes...
 
Back
Top