Speakers?

Fakey

Well-Known Member
Hallo mensen,

Ik had een vraagje.
Ik wil graag nieuwe speakers aangezien de mijne naar mijn mening niet genoeg bass hebben.
Ik wil graag 2 speakers en een Sub woofer.
zat zelf aan deze te denken
LOGITECH_X230.jpg

Logitech X 230
Iemand die andere / beter weet of commentaar heeft op mijn keuze?
Alvast bedankt
-fakey
 
Advertisement - register to remove this

Niks mis met die speakers, heb ze mee gehad op vakantie.

Ik heb zelf deze;

altec-lansing-fx-4021.jpg


Geluidskwaliteit stuk beter, beter instelbaar maar wel wat duurder..
 
Lol
Nee maar niemand die verder iets kwijt wil over die boxjes die ik neer gezet heb?
Ik zat in eerste instantie te denken aan:

Creative Labs Inspire A500
of
Logitech x-230

Maar ik denk dat ik toch maar voor de x-230 ga
 
Goed setje idd, maar ik weet niet wat je nu bent gewend kwa bass? Want de subwoofer tja het blijft 'maar' 50 euro he ;) Je moet geen hevige zware diepe bass verwachten ofzo.. maar dat ligt er ook net aan wat je gewend bent ;)

Overigens doet een goeie geluidskaart / goeie EQ settings ook veel verschil uit maken!
 
Heb een tijdje terug zowel de X230 en z-4 (ook Logitech) naast elkaar kunnen proberen, en moet toch zeggen dat de Z-4 toch een mooier en voller geluid gaf dan de 230... En zo heel veel duurder is ie geloof ik niet, de Z-4 kost iets van 60 euro geloof ik ;)
 
Oke, thanks wouzzie, maar met bass bedoel ik tja, gewoon dreunend, gaat me vooral daarom, luister veel hardstyle/jumpstyle.

Verder heb ik nu Logitech x-120 hier staan maar die zijn vrij zwak qua bass(zit ook geen sub bij)
 
weet niet wat de Z2300 nu nog kost maar voor het geld zeker een super setje :)
misschien net te hoog voor je budget maar dan iets langer sparen en je zult er zeker geen spijt van hebben :)
 
Het gaat niet om sparen vinnie ;)
Ik heb het geld er denk ik wel voor.
Maar ik ben niet bereid meer als 50 eu uit te geven eigenlijks.
 
ok op die manier :)

het ligt er dus aan wat je wilt..
wil je wel leuk geluid, wil je echt klappen thuis of wil je dat alles van de muur knikkert?
 
Het moet lekker dreunen.
Het hoeft niet van me bureau te stuiteren maar ik wil de bass wel kunnen voelen (wat ik op dit moment dus nie kan)
 
Het moet lekker dreunen.
Het hoeft niet van me bureau te stuiteren maar ik wil de bass wel kunnen voelen (wat ik op dit moment dus nie kan)

Van de x320 kan ik je het niet vertellen (was toen in een winkeldemo naast elkaar) maar bij die Z4 lukt dat aardig hoor :D is ook in te stellen hoe hard de bas moet zijn, ideaal imo
 
Back
Top