Geoffrey Pia NRG SD LC 28 November 2006 #1 Weet iemand waar zulke spatbordhoudertjes te koop zijn? Betreffende:
melf #50 Well-Known Member 28 November 2006 #2 deze zijn van Malossi , worden meegeleverd bij een complete Malossi voorvork ,mischien zijn ze los te bestellen @ Malossi.. je kunt ze ook best simpel zelf maken van een stripje ijzer overigens.. Upvote 0 Downvote
deze zijn van Malossi , worden meegeleverd bij een complete Malossi voorvork ,mischien zijn ze los te bestellen @ Malossi.. je kunt ze ook best simpel zelf maken van een stripje ijzer overigens..
Geoffrey Pia NRG SD LC 28 November 2006 #3 Ikzelf heb een FS32, maar de houdertjes zaten er niet bij (nieuw 2dehands) Vork komt van Killian nrg maar ik zie hem niet op msn Vind het zelf beetje kut als ik gewoon een draadje of een strip moest pakken om mijn spatbord vast te maken... Iemand evt een art nr oid? Last edited: 28 November 2006 Upvote 0 Downvote
Ikzelf heb een FS32, maar de houdertjes zaten er niet bij (nieuw 2dehands) Vork komt van Killian nrg maar ik zie hem niet op msn Vind het zelf beetje kut als ik gewoon een draadje of een strip moest pakken om mijn spatbord vast te maken... Iemand evt een art nr oid?
melf #50 Well-Known Member 28 November 2006 #4 die kun je bij Malossi zelf opzoeken hier kun je het artikelnummer ook vinden btw.. http://www.malossi.com/Archivio_Files/MONTAGGIO/7313062_100.pdf sommigen maken btw het spatbord vast met Ti-raps.. Upvote 0 Downvote
die kun je bij Malossi zelf opzoeken hier kun je het artikelnummer ook vinden btw.. http://www.malossi.com/Archivio_Files/MONTAGGIO/7313062_100.pdf sommigen maken btw het spatbord vast met Ti-raps..
Geoffrey Pia NRG SD LC 28 November 2006 #5 Hm thx, zal eens euroscooters contacteren Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 28 November 2006 #6 ik zou eerder even Anglo Dutch contacteren Upvote 0 Downvote
Geoffrey Pia NRG SD LC 28 November 2006 #7 melf #50 said: ik zou eerder even Anglo Dutch contacteren Click to expand... Die ken ik niet, meer info? Upvote 0 Downvote
melf #50 said: ik zou eerder even Anglo Dutch contacteren Click to expand... Die ken ik niet, meer info?
melf #50 Well-Known Member 28 November 2006 #8 Anglo dutch is Importeur van Malossi in Nederland , deze kunnen je waarschijnlijk het beste helpen met dit onderdeel. http://www.anglodutch.nl/ je kunt ze gewoon even een mailtje sturen Upvote 0 Downvote
Anglo dutch is Importeur van Malossi in Nederland , deze kunnen je waarschijnlijk het beste helpen met dit onderdeel. http://www.anglodutch.nl/ je kunt ze gewoon even een mailtje sturen
Titus Mooiboii 28 November 2006 #9 Geoffrey said: Ikzelf heb een FS32, maar de houdertjes zaten er niet bij (nieuw 2dehands) Vork komt van Killian nrg maar ik zie hem niet op msn Vind het zelf beetje kut als ik gewoon een draadje of een strip moest pakken om mijn spatbord vast te maken... Iemand evt een art nr oid? Click to expand... Dan heb je mijn ouwe vork ik kreeg ze er ook niet bij Upvote 0 Downvote
Geoffrey said: Ikzelf heb een FS32, maar de houdertjes zaten er niet bij (nieuw 2dehands) Vork komt van Killian nrg maar ik zie hem niet op msn Vind het zelf beetje kut als ik gewoon een draadje of een strip moest pakken om mijn spatbord vast te maken... Iemand evt een art nr oid? Click to expand... Dan heb je mijn ouwe vork ik kreeg ze er ook niet bij
Geoffrey Pia NRG SD LC 28 November 2006 #10 GROSSIE said: Dan heb je mijn ouwe vork ik kreeg ze er ook niet bij Click to expand... Wat een levensverhaal =) Anayway, ik vind nergens een email adres want mn linkt gewoon verder naar de site van Malossi? Upvote 0 Downvote
GROSSIE said: Dan heb je mijn ouwe vork ik kreeg ze er ook niet bij Click to expand... Wat een levensverhaal =) Anayway, ik vind nergens een email adres want mn linkt gewoon verder naar de site van Malossi?
Geoffrey Pia NRG SD LC 2 December 2006 #12 Geen emailtje terug gehad, wie helpt mij? Upvote 0 Downvote
S Sibo For those 7 seconds 3 December 2006 #13 Dat soort klemmen zijn wel te krijgen hoor..., groothandel der van oid In een iets kleiner formaat heb ik ze wel eens bij een jachten (boten) bedrijf gekocht... Upvote 0 Downvote
Dat soort klemmen zijn wel te krijgen hoor..., groothandel der van oid In een iets kleiner formaat heb ik ze wel eens bij een jachten (boten) bedrijf gekocht...
Lorenzo Gozert. 4 December 2006 #14 Je kan die dingen overal vandaan halen, heb ze bij een automaterialenzaak vandaan.. Upvote 0 Downvote