Spatbord achter vervangen

Maurits M

New Member
halloo, ik heb dus een vraag. wat moet ik doen met het kentekenverlichting kabeltje die ik waarschijnlijk door moet knippen invb met ander spatbord waar het niet voor nodig is. kan dat met isolatie tape of wat. tell mee
 
Advertisement - register to remove this

Knippen? Jouw kabel zit gewoon met stekkertjes op de lamp vast. Als je het toch doorknippen, dan solderen en een krimphoes eroverheen maar als je gaat knippen in je kabelboom heb je er niet lang plezier van.
 
halloo, ik heb dus een vraag. wat moet ik doen met het kentekenverlichting kabeltje die ik waarschijnlijk door moet knippen invb met ander spatbord waar het niet voor nodig is. kan dat met isolatie tape of wat. tell mee
een kabel doorknippen met isolatietape wordt sowieso lastig.

Maar je wilt dus de kabel doorknippen omdat je hem niet meer nodig hebt omdat je nieuwe spatbord dat lampje niet heeft? Laat hem dan gewoon heel en prop hem even in het bakje naast je accu ofzo.
 
een kabel doorknippen met isolatietape wordt sowieso lastig.

Maar je wilt dus de kabel doorknippen omdat je hem niet meer nodig hebt omdat je nieuwe spatbord dat lampje niet heeft? Laat hem dan gewoon heel en prop hem even in het bakje naast je accu ofzo.
@Enterprise @4slaf4life, heb alle kappen etc er al af gehaald en je kon de lamp verder binnen de kappen uit een kliksysteempje klikken. Alleem toen ik het spatbord eraf wou halen bleek de hele schroef al verdraaid te zijn en mier vast. Nu zit die er nog steeds niet onder
 
Back
Top