Spannings probleem

Samstruwer

New Member
Beste,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of doorverwijzen. Ik heb sinds kort een extra witte draad voor mijn led achter aangesloten op mijn zip sp 2takt. Ook heb ik een digitale koso teller aangesloten. Sinds dit heb ik wanneer ik mijn rem inknijp dat mijn koplamp dimt. Ook gaat m’n benzine meter branden. Wanneer ik de led afsluit is het probleem er niet. Er zit al een nieuwe accu in alleen dat verhelpt het probleem niet. Zelf dacht ik aan een te hoge spanning, te lage zekering of te weinig massa. Kan iemand mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Sam,

je verhaal is niet erg duidelijk, hoe kunnen we je nou helpen?

Wat is extra draad, wat is led achter?
Welke koso teller?

Sinds je wat?
Sinds je de led hebt aangesloten of sinds je de teller hebt aangesloten?
Sam,

je verhaal is niet erg duidelijk, hoe kunnen we je nou helpen?

Wat is extra draad, wat is led achter?
Welke koso teller?

Sinds je wat?
Sinds je de led hebt aangesloten of sinds je de teller hebt aangesloten?
Beste, hij de temperatuur meter van koso heb je een rode en zwarte draad. Rode heb ik aangesloten op de witte draad van het contact slot en de zwarte op de massa. Ik heb alpha led voor en achter. Maar omdat achter niet geschikt is voor oudere modellen van piaggio zip, moest ik deze ook aanleggen via de witte draad van het contact slot. Wanneer ik nu mijn rem inknijp dimt mijn koplamp. En ik heb dit probleem sinds ik mijn ledjes heb aangesloten. Wanneer ik mijn verlichting demonteer, is het probleem weg
 
En als je alleen het achterlicht demonteert heb je dan ook nog last dat de koplamp dimt wanneer je de remhevel bedient?
Bedankt man, ik had het even nagekeken. Blijkbaar hebben de overige kabels die ik niet aangesloten had op een of andere manier contact gemaakt met de kabels die voor het remlicht zorgden. (Ik denk de rode draden) omdat ik die niet goed had afgesloten. Bedankt!!!
 
Bedankt man, ik had het even nagekeken. Blijkbaar hebben de overige kabels die ik niet aangesloten had op een of andere manier contact gemaakt met de kabels die voor het remlicht zorgden. (Ik denk de rode draden) omdat ik die niet goed had afgesloten. Bedankt!!!
Sorry wat heb je precies niet aangesloten
Ik heb die ledjes zelf ook nu en die werken niet,

Had eerst het zelfde probleem met de koplamp

Maar lag dit aan hoe je achter had aangesloten of voor?
 
Back
Top