Spa Franco Daddy's Race

ik vind dat je volkomen gelijk hebt...alleen hoop ik toch dat ze het 1 keer true de fingers zien...daaarintegen weet k niet of die zo meekan met de open70
alleen het materiaal zit eronder



Van mij mag je rustig in de stage6 mee komen rijden MAARJA dat is niet aan mij O-)

en mijn vader die is er jammer genoeg niet aangezien hij wel eens een keertje zou willen rijden :winner:
 
klopt maar zij zullen 200% harder rijden dan ik


precies :) ik zal heus geen gevaar opleveren voor iemand .. ik doe alleen mee om te kijken of ik zowieso mee kan komen

ALS ik uberhaupt mee mag doen

als die anderen 200% harder rijden dan jou ga je niet echt snel :*

mijn ervaring is juist dat als je rustig aan doet en rondkeuteld dat je een gevaar voor anderen bent.

ik zou als ik jou was wat meer geduld hebben , eerst eens het scootertje GOED opbouwen en niet met gebruikte rotzooi overigens , dan koop je dus ellende van een ander..

maar serieus , en dan eens gaan trainen een hele dag op een redelijk rustige baan , de vering afstellen en de scooter optimaliseren ,en je lijnen opzoeken.

ipv als een wilde zo snel mogelijk met een halve scooter mee te willen doen met alle kans op brokken en technische ellende..
 
ipv als een wilde zo snel mogelijk met een halve scooter mee te willen doen met alle kans op brokken en technische ellende..
ik bedoel bochten werk etc, me scooter is gewoon 100% in orde, en nieuw alles in elkaar zetten is echt veel geld en werk.

ik heb nog geen reactie van vinnie, dus ik weet zowieso niet wat mag, ik ga er ook vannuit dat het niet doorgaat (voor mij)
 
ik bedoel bochten werk etc, me scooter is gewoon 100% in orde, en nieuw alles in elkaar zetten is echt veel geld en werk.

ik heb nog geen reactie van vinnie, dus ik weet zowieso niet wat mag, ik ga er ook vannuit dat het niet doorgaat (voor mij)

wat denk je dat het gaat kosten als je een gaar blok van iemand koopt waarvan je niet weet hoeveel km zoiets heeft gedraaid , en na 2 rondjes loopt het bigend eruit , krukas kapot , cilinder kapot etc...

en dan?

nieuw opbouwen is in verhouding helemaal niet zoveel duurder , zeker niet als je een goeie sponsor zoekt eventueel..

ik neem aan dat je er plezier aan wilt beleven? en geen ellende?

9 van de 10 blokken die jij aangeboden zult krijgen zal gaar zijn , een goed blok doe je niet zomaar weg ,en zeker niet @ racerij..

en geloven wat iemand je verteld over een blok zou ik zeer zeker niet doen , je kunt het ook niet eens controleren.

denk er eens goed over na!
 
Kan iemand even alles op een rijtje zetten kwa kosten ect.

Me vader heeft wel intresse maar heeft geen zin om voor niks te komen. Aangezien ik zelf die dag er niet ben.
 
Praktische informatie deelnemers:
- Overnachting is mogelijk van zaterdag op zondag. Echter geen sanitaire voorzieningen gedurende de nacht
- We hebben ook als afsluiting een Daddy's Race !! Graag wel vooraf aanmelden via email zodat we met het aantal deelnemers rekening kunnen houden! Voor wie is de Daddy's Race (en Mommy's Race natuurlijk)? Voor alle vaders en moeders die het hele jaar door aan de kant staan en nu kunnen bewijzen wat ze waard zijn! Deelname is 40 Euro (inclusief verzekering)
- Het terrein moet weer zeer netjes achtergelaten worden.
- Rijden in het rennerskwartier is VERBODEN! Dus ook stapvoets of door een monteur of op welke manier ook.

staat onder wedstrijdschema.
 
Back
Top