This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Soundbord - SIGMA BOXEN

Massacre

ThatOneBlack
Ik heb een geluidsboxje ten grootte van computer boxen deze moet je wel aansluite op het stopcontact. de adaptor zet 230v wisselspanning en 12V gelijkspanning met 6VA, nu de gel accu van men scooter is 12V 4Ah , mijn vraag, is dit een probleem?

EDIT: Ik heb het gewoon geprobeerd en het werkte ook nog lukt me ook eens wat, maar daarna moet ik denk ik wel de + en - opgedraait hebben, en werkt het niet meer, standby lampje werkt wel gewoon nog en als ik hem aan en uit zet, hoor je de box zo ploffen.

Kan het zijn dat de box kapot is door + en - omgedraait te hebben? maar het standby lampje blijft wel nog gewoon werken?

Last edited:
Gek hé met 6v meer spanning dan hij hoort te krijgen .

Had je op kunnen lossen dmv een weerstand.

Gek hé met 6v meer spanning dan hij hoort te krijgen .

Had je op kunnen lossen dmv een weerstand.

accu aerox is toch 12V ?
't maakt verder niet uit, maar wat ik neit begreep, het standby lampje bleef branden, en sloot ik andere boxen aan, deed die ook niks

Oh ik dacht even dat je boxen 6v waren...
Polen omkeren zijn ze vaak niet tegen beveiligd idd.
Welk standby lampje bedoel je?

Oh ik dacht even dat je boxen 6v waren...
Polen omkeren zijn ze vaak niet tegen beveiligd idd.
Welk standby lampje bedoel je?

1 box waar de adaptor rechtstreeks naar toe gaat, heeft een standby lampje druk op de aan uit knop en dat lampje gaat uit/aan. en die werkte ook maar alleen als ik de polen op een juiste manier aan sloot.