Patrick Retired die-hard 24 September 2003 #1 Heb al ruim een maand troubles met inloggen. Is soulseek nu dood of niet, het lijkt er anders sterk op. Site van soulseek is ook plat en domein bestaat niet meer. En als die plat is, weet iemand misschien een mooie vervanger?
Heb al ruim een maand troubles met inloggen. Is soulseek nu dood of niet, het lijkt er anders sterk op. Site van soulseek is ook plat en domein bestaat niet meer. En als die plat is, weet iemand misschien een mooie vervanger?
MysticSoul ChiLL-MoDE 24 September 2003 #2 hmmz.. misschien is ie uit de lucht he.. als ik dit verhaal zo moet geloven...
D DanceTrend ]»['SPC']«[ 24 September 2003 #3 Jah de server is veranderd + nieuwe client op een nieuwe site (url) Maar die is nu ook down... Ik geloof dat t www.slsknet.org was oid
Jah de server is veranderd + nieuwe client op een nieuwe site (url) Maar die is nu ook down... Ik geloof dat t www.slsknet.org was oid
Patrick Retired die-hard 24 September 2003 #4 heb client 149b, release van 07-09-03 lijkt me redelijk up-to-date toch? :?
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 24 September 2003 #5 Hij is nu OFF. Of het nou voorgoed of tijdelijk is, is nog onduidelijk.
Fabiano Ralf Fanclub 25 September 2003 #6 Soulseek werkt hier gewoon, ze hebben alleen iets van DNS probs oid gehad waardoor je een patch moet installen. Ik ga ff kijken of ik die link nog kan vinden van die patch
Soulseek werkt hier gewoon, ze hebben alleen iets van DNS probs oid gehad waardoor je een patch moet installen. Ik ga ff kijken of ik die link nog kan vinden van die patch
Patrick Retired die-hard 25 September 2003 #7 die hebbik dus ook al geinstalleerd.....hmz..vaag..maar had van de week ook al probs met google en altavista, ik zal eens ff gaan zoeken.
die hebbik dus ook al geinstalleerd.....hmz..vaag..maar had van de week ook al probs met google en altavista, ik zal eens ff gaan zoeken.
Hans Officieel volwassen? 25 September 2003 #8 Hier werkt ie gewoon nadat ik de patch heb geinstalleerd.
Patrick Retired die-hard 25 September 2003 #9 whoei. Moest gewoon ff mn pc rebooten. http://slsk.curabell.nl/ voor de patch en de nieuwste versie. Soulseek werkt nu gewoon weer
whoei. Moest gewoon ff mn pc rebooten. http://slsk.curabell.nl/ voor de patch en de nieuwste versie. Soulseek werkt nu gewoon weer