sorry dat ik het zeg hoor maaruuh............

Status
Not open for further replies.

sf50_racing

Well-Known Member
ik word hier zo ziek van ik ga een andere forum opzoeken waar ze niet je scoot afkraken.

ik heb toen (8 mnd geleden) een scooter gekocht van het geld wat ik had. en als ik nog aan het door sparen was had ik nu nog op zo'n k*t puch macho gereden.

eikels de mazzel (sommige zijn geen eikels want die hebben mijn scooter niet afgekraakt)
 
Advertisement - register to remove this

Jullie zijn echt kneuzen, een sf 50 is best een leuke scooter maar geen hyperscoot sow? Jullie zijn pas zielig als je jezelf beter voelt door een ander af te zeiken ik rijd ook op een sr maar ga niet iemand afzeiken die ik niet eens ken.
mzzl
succes met je sf 50 mooi is hij trouwens
mzzl
johan
 
bedankt he johan.


oja die gasten die mijn scooter afkraken moeten een even naar mijn site gaan daar staat een hyosung sf50 racing en een aprilia sr van johan en als je goed kijkt lijken ze heel veel op elkaar.

mijn site is sf50.scooterz.nl

als je op mijn site komt en hij is helemaal ingeladen dan moet je even naar onderen van de pagina.

[This message has been edited by sf50_racing (edited 12 September 2000).]
 
ik heb (geloof ik? als het wel zo is gaarne zeggen heb het niet in de gaten gehad) je scooter niet afgekraakt enzo... Ik vind het toch jammer dat je weggaat, maar suc6 met je scooter en de mzzls

[update] sorry dat ik het zeg, maar je had zelf ook je bek wel open kunnen trekken, ik heb een paar x ingegrepen maar ik zie ook niet alles (geen tijd)

[This message has been edited by Ruud (edited 12 September 2000).]
 
ik probeer het nog even maar ik wil dat ze mijn scooter niet afkraken. en als ik diegenen zijn scooter nou eens afkraak die mijn scoot afkraakt dan worden ze opeens woedend. en daar ken ik echt niet tegen.

en inderdaad jij hebt niet mijn scooter afgekraakt. en nou wil ik dit graag afsluiten
want dit is toch een scooter forum om tips te vragen over je scooter en niet om iemand anders zijn scooter aftekraken.

mee eens.

[This message has been edited by sf50_racing (edited 12 September 2000).]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top