sonic velg @ lang mina carter

[Steef]

Banken?? PM!
Ik hoor dat deze niet gecentreerd staat t.o.v voorwiel, en soms zie ik dat ze gewoon gemonteerd zijn zonder een evt opvulling of iets..

Hoe zit het nou precies?
 
Advertisement - register to remove this

Wanneer je een sonic wiel op een lang blok monteerd, zit je wiel een stuk uit het lood. Dus zal je je hele blok een stukje moeten opschuiven om die verandering op te vangen.

Maar ik geloof dat er in de search ook wel genoeg over te vinden is.
 
ik heb gesearched, maar niets kunnen vinden.

Maar in de scooter70 klasse, kan je je blok niet zo 1,2,3 opschuiven omdat je met je subframe anders in de knoei komt. hoe heeft iedereen dat opgelost dan?
 
wij hebben het ook bij onze sprint sonic gewoon een ring gedraaid en opgvuld dan komt die bijna in het midden. voor meer info pm dan ma ff greetz
 
je kan gewoon die clipjes van je subframebuis halen en het blok iets opschuiven, daarna even in ieder geval zorgen dat 1 lager op zn plek blijft, liefst beide.
(ik heb er gewoon een paar laspuntjes op gezet tegen het lager aan, dan moet je wel 1 buitenkant vrijhouden om het blok te kunnen splitsen).

kijk ook even of je dan de onderkant van je veer kan aanpassen, zodat die weer recht staat.

waarschijnlijk moet je ook een klein randje bij je blok wegfrezen, anders loopt ie aan.
 
Back
Top