sonic, lang carter, veer

MephistO 70 EvO

VlieGen @ MhR SpeeD
hej ik hem sinds kort een sonic met een lang carter nu ben ik een beetje aan het passen en meten maar stuit nu op een probleempje...
fons2.jpg

dit past dus niet:(

dit is een simpel alternatief maar ik twijfel aan de sterkte, het is een projectje en zal dus niet veel rijden! maar als er gereden word zal er zal natuurlijk wel veel kracht opkomen te staan....
onlin.jpg

anders moet ik gaan lassen denk:|
iemand nog andere suggesties?

Advertisement - register to remove this

kijk

ja zo'n gevoel had ik ook...
misschien dat ik het nog een beetje opvul met ringetjes e.d.
maar voor een niet dagelijkse rijder moet het voldoen na mij mening, zo niet lees je het nog wel in de krant denk :D

Hij bedoelt dat Chiel en Cozmo hier ook mee bezig zijn, dus die zou je een PM kunnen sturen.

Er zit alleen wel een MAAR aan :) Cozmo zit aan de andere kant van de wereld ('vakantie' @ Melbourne 8)) en Chiel is bezig met een totaal nieuwe ophanging van het blok, dus echt vergelijkend materiaal is het niet ;)

de bevestiging van mijn "achterveer" op de sprinter is nog slapper en die heeft het ook nog niet begeven.
Ik zou me dus helemaal geen zorgen maken.

Mocht je het toch niet vertrouwen dan zou ik tussen die 2 plaatjes een bus over de bout doen in plaats van de 2 moeren.

gbd

hmm ik ga eens even opzoek naar zo'n busje dan, zoiets haal ik denk gewoon bij de gamma toch?:D
het aantal mensen die zeggen dat het goed gaat zijn sterk in de meerderheid!
ik ga maar op jullie mening af ;)
meningen en tips zijn trouwnes nog steeds erg welkom
thanks alvast voor de mensen die de moeite hebben genomen om wat te verzinnen!!:W

Back