SOMMIGE wouten zijn wel OK

Status
Not open for further replies.

Yugor

Well-Known Member
Hey jongens,

Ik dacht zo meestal praten we over wouten als we een boete krijgen of wat dan ook negatief, ist ook maar je moet toegeven er bestaan enkele die ons wel begrijpen en dat we nog niet volledige salaris verdienen +ralf+.
Daarom post hier momenten dat je een leuke gesprek of iets grappigs hebt meegemaakt met de politie.

Dit is wat bij mij was

1. Vorige zomer op een warme dag zat ik achterop bij iemand die volgens mij geen rood licht kent maar ja na 3 a 4 keer werd ie aangehouden en rijbewijs kwijt, nou hij geeft zijn rijbewijs die gast checkt m gelukkig geen boete. Maar Max vraagt of die het ff mag kussen :p ja echt waar als afscheid. Nou die gast laggen nou ja mag. Hij kust m en geeft dan rijbewijs terug dat je gratis in papier versie krijgt als je een portemonee koopt alleen met een gladde kastonnen onderkant, had ie een keertje gemaakt zei die. Nou wout merkt niks he, rijdt weg en ik rij verder met Max achterop. 5 min later komt wout terug en ons aan de kant zetten maar blijft wel in de auto zitte weet je wel. Beetje boos, Max had nog blikje bier liggen dus zegt ie `het is een warme dag dus laten we zorgen dat we niet oververhit raken en geeft t met zijn echt rijbewijs terug`. Die gast lachend zijn hoofd schudden en rijdt verder.

2. Ik en een matty van mij op zijn tgb proberen op een parkeerplaats wheely, lukt niet echt en komt een wout langs rijden beetje kijke wat we doen. Hij rijdt door geeft wat extra gas en dikke wheely :L haha wij lache.


Nou ja ik ben niet echt blij met wouten en al zn beetje 400 euro armer maar SOMMIGE zijn wel relaxt!
 
Advertisement - register to remove this

heb ook eens zoiets meegemaakt overlaatst, er was controle langs de snelweg als we terug kwamen van op reis (we rijden dus in mijn pa's dodge ram) die gast knikt en lacht eens en laat ons door ^^ terwijl andere dikwijls zouden denken dat we wat te verbergen hebben in zo'n grote auto :p

zo zieje maar, er zitten ook mensen bij de politie :p (btw, het was ofwel nog juist duitsland maar kan ook nederland geweest zijn :p)
 
en nu in het nederlands, begrijp er geen reet van...

Nee ik ook niet idd... zoals het hier boven staan moet je maar aangehouden worden als je in een dodge rijdt??? Want als je in een grote auto rijdt heb je wat te verbergen....

Zie niet echt de waarde in van dit topic....
 
Aan het wheely-en @ skatebaan met beta van een maatje van me zonder helm,
komt er een auto aan rijden met een agente erin, komt naast me staan en zegt je mag hier wheely-en als je maar een helmpie op doet:+

later, reed ik in een park ook zonder helm, kreeg alleen waarschuwing:+
 
Ik kwam ook pas een aardige tegen,ik was aan het wild plassen!! hij zei dat ik bij hem moest komen maar mocht me plasje wel even af maken8P
 
paar weken geleden zat ik op een zaterdag nacht op het bureau te wachten, omdat een maatje van mij vast was gezet, kwam een agente vragen of ik wat wilde drinken :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top