sobw 2012

Ik denk dat dat alleen voor die Gamma dinger is..

Volgende week zondag kun je schijnbaar wel op Assen trainen met de scooter, maar je moet daarvoor wél een KNMV licentie hebben. En die heb ik geen :(
 
Ik denk dat dat alleen voor die Gamma dinger is..

Volgende week zondag kun je schijnbaar wel op Assen trainen met de scooter, maar je moet daarvoor wél een KNMV licentie hebben. En die heb ik geen :(

dat is mijn probleem ook! ik heb al een mail naar de Sobw gestuurd alleen duurt het nogal lang voordat ik antwoord krijg...

ik ga denk ik gewoon heen aankomende zondag , als ik dan kan trainen mooi , zo niet even praatje maken links en recht en wat foto's maken misschien!
 
Kan iemand mij vertellen wat het kost om je in te schrijven voor 1 dag bij de sobw
Wil graag met me zip op assen rijden 25 aug
Heb wel ooit al us bij sbo paar x gereden. Ben verder als het goed is regelementair

Ik hoorde dat het 95 euro was voor dag inschrijving

Gr jappo
 
Nog gegadigden die deze maandag, 20/08 mee willen gaan trainen in Pottendijk in Nederland? Leuk baantje 35€ voor ganse dag!

Leuk baantje! Rijden van 10h tot 18h

pottendijk.jpg
 
Kan iemand mij vertellen wat het kost om je in te schrijven voor 1 dag bij de sobw
Wil graag met me zip op assen rijden 25 aug
Heb wel ooit al us bij sbo paar x gereden. Ben verder als het goed is regelementair

Ik hoorde dat het 95 euro was voor dag inschrijving

Gr jappo

SBOW even mailen,bellen lijkt me het beste.
 
Het is wel de bedoeling dat er daglicenties gaan komen waarschijnlijk , en zoals ik mee kreeg een jaarkaart dat je met een licentie van de KNMV het hele jaar kunt rijden @ Assen.

Ik heb zelf even met een paar mensen contact gehad , en er word niet zonder licentie gereden daar , puurt om de verzekering. Ik heb wel gehoord dat er soms niet gevraagd word naar je licentie , mij vroegen ze er wel naar btw. Wil je trainen ben je dus een licentie nodig , ik heb deze uiteindelijk aangeschafd , kost wat maar dan kun je rijden!

Om 25 en/of 26 Augustus te kunnen rijden kan dat uiteraard met een daglicentie.

@ Ronny racingteam , waarom ben je niet een week eerder gegaan? afgelopen week heb ik nog gereden met 2 anderen en nog wat Sobw-ers :p
 
Beste scooter-race fans,

Wij ( Mitchell, Ge, Sarik ,en ik hebben het afgelopen weekend bij de SOBW gereden op het junior circuit op assen.
Op deze dag een hoop lol gehad en een goed gesprek met mensen van de SOBW.
Zoals ik, en veel van jullie hier hebben we mooie tijden gekend bij de SBO. Echter over afgelopen jaar moet er denk toch de conclusie getrokken worden dat veel races voor veel mensen iets te ver zijn geweest en dit heeft geresulteert in een matige opkomst wat voor de organisatie niet leuk is maar ook niet voor de deelnemers.
Om het tij nog enigszins op tijd te keren heb ik afgelopen week gevraagd of het bij de SOBW mogelijk zou zijn om een apart klassement bij te houden waarbij alleen de races op zon en feestdagen mee tellen voor het kampioenschap. Dit om de reden dat veel mensen in scooterzaken werken en gewoon moeten werken op zaterdag.(natuurlijk kun je ook gewoon alle wedstrijden bij de sobw mee gaan doen)
Dit zou volgens mij voor veel mensen een goede oplossing kunnen zijn.
Laat even weten wat jullie hiervan vinden.

Met vriendelijke groet, Jos Koelewijn

PS,alle mensen die jarenlang het racen bij de SBO mogelijk hebben gemaakt hierbij nogmaals bedankt voor die mooie jaren!
 
Goed initiatief Jos. Denk dat er veel mensen de scooter weer onder het doek vandaan halen op het moment dat er op zondag gereden kan worden met een mooi deelnemersveld. Heeft de SOBW ook aangegeven wanneer ze hier een beslissing over nemen?
 
Misschien dat het een idee is dan om een lijstje bij te houden met mensen die wel bij de SOBW zouden willen beginnen ?

- Melvin Verstappen (Stage 6 cup #56 bij SBO/2Race)
 
Back
Top