sobw 2012

ik ben ook weer van de partij het lijkt een heerlijk dagje te gaan worden wat weer betreft.

dus als je wil sjon kom ik het mina kamp versterken haha<]

gr tot maandag!

sander#21
 
ik ben ook weer van de partij het lijkt een heerlijk dagje te gaan worden wat weer betreft.

dus als je wil sjon kom ik het mina kamp versterken haha<]

gr tot maandag!

sander#21

in spa stond ik met tom en andere sander, is veel leuker dan alleen staan joh, gewoon tenten aan elkaar vast.
maken er leuk dagje van!
 
Weet iemand precies wat er mis ging met die 125cc die tegen het hek op klapte in Staphorst. Ik stond er met m'n neus bovenop, hij kwam gewoon vol de bocht uit en inplaats van die andere bocht pakte hij gewoon die naar het rennerskwartier waar dus een hek en een vrouw stond... Vergiste hij zich, of wou hij eruit? (wat me raar lijkt want hij remde niet)
 
klopt het was idd zijn rem die niet meer werkte ik zag dat hij al eerder in die race problemen had met zij remmerij maar hoe hij nou precies daar er af is kunen gaan blijft wel wat vreemd,maar goed het blijft wel ee risico volle sport

ik vond het overigens een super geslaagde dag we hadden er heerlijk weer bij en ik vind het een leuke baan om te rijden!

op naar de volgende race in emmen:p

zijn er trouwens nog mensen die mee wille rijden in de race tegen A.l.S?
deze wedstrijd word aankomend weekend verreden op de kartbaan in vledderveen(Stadskanaal)

mischien iets voor jou melf?
ik heb me iig al opgegeven nu hopen dat er nog een paar scooters komen:p
 
klopt het was idd zijn rem die niet meer werkte ik zag dat hij al eerder in die race problemen had met zij remmerij maar hoe hij nou precies daar er af is kunen gaan blijft wel wat vreemd,maar goed het blijft wel ee risico volle sport

ik vond het overigens een super geslaagde dag we hadden er heerlijk weer bij en ik vind het een leuke baan om te rijden!

op naar de volgende race in emmen:p

zijn er trouwens nog mensen die mee wille rijden in de race tegen A.l.S?
deze wedstrijd word aankomend weekend verreden op de kartbaan in vledderveen(Stadskanaal)

mischien iets voor jou melf?
ik heb me iig al opgegeven nu hopen dat er nog een paar scooters komen:p


ik heb er inderdaad aan gedacht , het is ook in de buurt , maar ik had de scooter uit elkaar liggen en wist niet of ik het wel haalde maar ook wil ik eerst banken voordat ik nog weer ga rijden, ik heb nu net weer alles fris!

Hij kwam waarschijnlijk aanrijden in de lange rechterbocht en ontdekte dat hij geen rem meer had , is opzich best een logische keuze om dan rechts door te gaan ipv meteen rechtdoor de hekken in! waar hij ingereden is was ook een soort uitloopstrook.
 
Tja hij moest natuurlijk ook snel een keuze maken, en of dat een goede of slechte is weet je op dat moment nog niet. Maarja heeft hij er zelf nog iets aan overgehouden dan? Die vrouw komt er wel weer bovenop denk ik.
 
Beste SOBW Coureur,



Onderstaand de berichtgeving van de Staphorster motorclub AMBC.

Het leek ons juist jullie hier allemaal van op de hoogte te brengen.

Het laatste AMBC nieuws:

29 mei 2012: Ongeval tijdens NK 50cc wegraces.
De weersomstandigheden waren uitstekend voor de jaarlijks georganiseerde NK 50 cc wegraces op het evenemententerrein De Tippe.
Het had zo mooi kunnen zijn, ware het niet, dat alle wedstrijden werden overschaduwd door een ernstig motorongeval tijdens de 125 cc races, waarbij een 17 jarig meisje uit het publiek ernstig gewond raakte.
Terwijl de afschuw op de geschokte gezichten van het publiek stond af te lezen, was het medisch team razendsnel ter plaatse en verrichtte uiterst bekwaam en zorgvuldig medische hulp.
Het slachtoffer had o.a. een slagaderlijke bloeding opgelopen, die terplekke kon worden gestelpt.
Na nader onderzoek van rug- en hoofdletsel is zij door de aanwezige ambulance overgebracht naar het Sophia ziekenhuis te Zwolle.
Gelukkig kon zij na een nacht ter observatie, dinsdagmiddag alweer huiswaarts keren.
Nog nooit heeft een dergelijk ongeval binnen onze vereniging eerder voorgedaan en vanzelfsprekend is ons er alles aangelegen om dit in de toekomst te voorkomen.
Wij wensen het slachtoffer ook langs deze weg een spoedig herstel toe!



Met vriendelijke groet,
SOBW

www.sobw.nl
 
er lag iig een beste plas bloed :p ze hebben er schermen voor gezet hoorde ik , dat doen ze vaak niet zomaar , misschien open bot breuk?


het lastige is dat je op zo'n dag zoveel hoort!
 
ja was wel heftig, alles heeft ook aanzienlijke tijd stil gelegen.
mja, we gaan gewoon door.
aanstaand weekend weer wedstrijd in emmen, wie gaan er?
 
Back
Top