sobw 2012

Advertisement - register to remove this

Minimaal weer één daginschrijving :)
Misschien wel meerdere wedstrijden

@ Sander, blijf je ook nog s6 basic rijden ?

heey nee sbo zit er helaas niet in dit jaar.
ik had graag de nieuwe circuits willen rijden maar de afstand is te groot.

mooi dat je ook zoiezo 1 wedstrijd mee rijd*D
 
ik heb trouwens gister contact gehad met sobw.
tot nu toe zijn er 8 inschrijvingen in de topscooters en ik heb me nog niet ingeschreven dus dat is al 9-:-

groeten sander
 
nee de inschrijvingen worden bij het sobw niet op internet ivm privacy van deze persoon aldus het sobw.
wel erg netjes geregeld alleen voor de coureurs minder mooi maar goed;)

ps vind het erg jammer dat sbo dit jaar voor mij niks word ik heb het afgelopen seizoen met plezier kunnen rijden daar*D

groeten sander
 
wie zijn er allemaal naar de rijders meeting geweest gister?

heb ik veel gemist op het keuren van de kleding na?

ik kon er helaas niet bij zijn;(

gr sander#21
 
nee de inschrijvingen worden bij het sobw niet op internet ivm privacy van deze persoon aldus het sobw.
wel erg netjes geregeld alleen voor de coureurs minder mooi maar goed;)

ps vind het erg jammer dat sbo dit jaar voor mij niks word ik heb het afgelopen seizoen met plezier kunnen rijden daar*D

groeten sander
dat grapje doen ze al zolang als ik me het kan herinneren. als het om de privacy van de personen is, moet je ze ook niet in het welbekende programma boekje zetten. het is gewoon om mensen in het gewisse te laten hoeveel inschrijvingen er zijn, en zichzelf in de betere positie te houden. niks mis mee verder, maar kom niet met een lulverhaal over privacy.
 
uhm ja bedoel je de lijst met namen en daarbij horende startnummers?

als je je hebt ingeschreven dan heb je als het goed is een mail gekregen met bevestiging van je startnummer.

ik heb de mail ook gekregen:W#21

gr sander
 
Kunnen we hier niet een lijstje maken van mensen die inmiddels ingeschreven staan? Weet zelf nog niet helemaal wat ik wil, als het druk wordt bij de SOBW wordt het wel erg interessant.
 
Back
Top