Snorscooter smoort te vroeg (Eurobegrenzer)

Dennisjeeh

New Member
Goedenavond,

Ik heb mijn scooter laten ontgrenzen met een euro begrenzer. Onbegrensd loopt hij prima, soepel zonder problemen verder.

Alleen wanneer ik de begrenzer op de begrensde stand heb staan wordt de is de (snor)scooter niet vooruit te branden, het duurt ongeveer 20 seconden tot hij de 32km heeft behaald. Als ik 10kmph rijd dan hoor je de ontsteking direct begrensd worden.

Overigens loopt hij naar beneden (minder weerstand) harder dan omhoog, valt dit niet op bij de rollerbank en is dit te verhelpen?

Mijn snorscooter
Merk: BTC
Type: Riva
Bouwjaar: 2017
Euro 2

Bij voorbaat dank,
Dennis
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil je hierbij erop wijzen om dit te lezen: https://scooterforum.net/threads/opvoer-beleid.208724/#post-3509900

Komt erop neer dat wij niet gaan helpen omtrend alles wat omvattend het opvoeren van snor scooters of dingen die daar mee te maken hebben.
Dus dat geld ook voor dit topic. De regel geld voor iedereen, dus we gaan van niemand dan ook een uitzondering maken...


Het enigste wat ik wel kan zeggen is dat als je het aan de ontsteking hoort dat er iets mis is je zeker opvalt bij een controlle.. Je bent immers verdacht. En de mogelijkheden zijn dat ze je scooter gaan onderzoeken.. En reken maar dat ze dan achter de begrenzer gaan komen.. Want ze zoeken gewoon vanaf de signaal draad totdat ze iets anders vinden waarmee het vast zit..
 
Ik wil je hierbij erop wijzen om dit te lezen: https://scooterforum.net/threads/opvoer-beleid.208724/#post-3509900

Komt erop neer dat wij niet gaan helpen omtrend alles wat omvattend het opvoeren van snor scooters of dingen die daar mee te maken hebben.
Dus dat geld ook voor dit topic. De regel geld voor iedereen, dus we gaan van niemand dan ook een uitzondering maken...


Het enigste wat ik wel kan zeggen is dat als je het aan de ontsteking hoort dat er iets mis is je zeker opvalt bij een controlle.. Je bent immers verdacht. En de mogelijkheden zijn dat ze je scooter gaan onderzoeken.. En reken maar dat ze dan achter de begrenzer gaan komen.. Want ze zoeken gewoon vanaf de signaal draad totdat ze iets anders vinden waarmee het vast zit..

Bedankt voor het erop wijzen, pardon voor de post bij deze. Toch bedankt voor t antwoord.

Mvg
Dennis
 
Dennis,

ik mag verder niet helpen zoals je gelezen hebt.
Ik weet niet welk type begrenzer je hebt maar ik zou me wenden tot diegene die het heeft ingebouwd.

Is dit niet iemand die dit officieel/beroepshalve doet, lees scooterzaak/scooterreparateur, je wenden tot Eurobegrenzer zelf.

Maar inderdaad zoals eurokit al zei, dit valt gegarandeerd op bij een rollerbank controle.
Politie weet tegenwoordig ook dat schakelbare begrenzers bestaan en ze vinden hem gegarandeerd.
Het ontkennen dat je een begrenzer gemonteerd wordt bovendien gezien als tegenwerken van het politieonderzoek en kan je een proces verbaal extra opleveren.
 
Back
Top