Snorblok ombouwen naar bromblok

Thimobl

Member
Ik heb een vespa s 2 takt snor zonder vario ring, nu gaat deze 36. Echter wil ik hem laten omkeuren naar brom. Daarom wil ik het snorblok ombouwen naar bromblok. Wat zijn de dingen die ik aan het vespa blok moet vervangen om het om te bouwen naar een brom blok.

Ik heb de 10 gram rollen eruit gehaald en 6,5 gram ingezet. Verder is alles origineel!
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een vespa s 2 takt snor zonder vario ring, nu gaat deze 36. Echter wil ik hem laten omkeuren naar brom. Daarom wil ik het snorblok ombouwen naar bromblok. Wat zijn de dingen die ik aan het vespa blok moet vervangen om het om te bouwen naar een brom blok.

Ik heb de 10 gram rollen eruit gehaald en 6,5 gram ingezet. Verder is alles origineel!
Een brom cilinder en brom uitlaat. Carter gewoon beetje open Freesen
 
Een brom cilinder en brom uitlaat. Carter gewoon beetje open Freesen
Bedankt voor reactie! Graag iets meer info kan ik een brom cilinder er zo op zetten (las iets over meerdere spoelpoorten)? Volgens mij heb ik ook een 17.5mm carburateur nodig. Uitlaat heb ik al! Daarnaast heb ik gelezen dat er een andere vertanding in moet, maakt dit nog veel uit voor het blok?

Ik kan deze info namelijk nergens duidelijk vinden iedereen zegt maar “ik denk dat” niemand die het zeker weet voor een vespa s.
 
Back
Top