Snor met windscherm - super slow

Status
Not open for further replies.

Tizzy

Getting there slowly
Begin dit jaar een nieuwe Peugeot Ludix snor aangeschaft en recentelijk met windscherm uitgebreid, maar haal nu de 25 km/h maar net (eigenlijk niet, dealer zei dat het niet uit zou maken omdat er een 50cc onder zit, maar dat is ZBS).

Wilde eigenlijk ook nog een bakkie achterop, maar ben bang dat dat gevaarlijk wordt door al die oudjes die me met rollator inhalen.

Heb al gekeken of er een variobegrenzing in zit, maar zowel geen ring als blokkering aanwezig.

Is er iets aan te doen behalve zware verliezen lijden en de brommerstap te maken?
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet of op dit forum snortuning is toegestaan maar iig denk ik dat je uitlaat begrensd is. Die zou je misschien laten ontgrensen, scheelt namelijk vaak veel aan trekkracht.

Alleen op een roller heeft je snor geen last van dat windscherm en dus heb je gewoon hetzelfde vermogen als zonder. Als je dus zal gaan opvoeren dan heb je wel meer op de roller. Hoewel ik denk dat de juten minder gauw mensen met een snor + windscherm + topcase op de roller zetten.
 
thanx

bedankt voor de tips, ik ga op zoek naar een sneller uitlaat.

enig idee waarom als er geen varioblokkeringen op zitten, het toch zoveel langzamer gaat dan de gewone uitvoering? Of scheelt zo'n uitlaat echt zoveel?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top