mads223

New Member
Hi allemaal. Ik heb onlangs een Vespa Sprint iGet e4 gekocht op snor kenteken. Ik wil deze graag om laten keuren naar een brom. Echter wil ik geen aparte brom ECU kopen alleen voor de keuring aangezien ik daarna graag een opgevoerde ECU wil kopen.

Ik zat te denken aan een Polini HI SPEED Multivar, 7,5 gram rollertjes, witte drukveer en een Polini Speed Belt V-Snaar. Ga ik hier ongeveer 45km/u mee redden? Of kan ik niet harder dan 38 op de teller met de standaard snor ECU? (momenteel loopt hij 38 op de teller)

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Hi allemaal. Ik heb onlangs een Vespa Sprint iGet e4 gekocht op snor kenteken. Ik wil deze graag om laten keuren naar een brom. Echter wil ik geen aparte brom ECU kopen alleen voor de keuring aangezien ik daarna graag een opgevoerde ECU wil kopen.

Ik zat te denken aan een Polini HI SPEED Multivar, 7,5 gram rollertjes, witte drukveer en een Polini Speed Belt V-Snaar. Ga ik hier ongeveer 45km/u mee redden? Of kan ik niet harder dan 38 op de teller met de standaard snor ECU? (momenteel loopt hij 38 op de teller)

Alvast bedankt!
Gaat niet harder kunnen lopen door die snor ecu
Die heeft een maximaal aantal toeren begrensd en benzine toevoer
Je zou kunnen kijken of je dan direct een 'snelle/ontgrensde' ecu koopt en hem zo met rolletjes en eventueel varioring begrensd.
Maar dan zal je wel zware overtoeren krijgen denk ik weet niet hoe het RDW hiermee omgaat.
 
Een brom ECU haal je voor 50eu van MP.
Knal er een gladde bus in en breng hem naar de keuring.

Als dat geen optie is, dan zou ik de opgevoerde ECU monteren met een kleine vario ring. Beetje uit proberen qua dikte.
 
als je scooter 38kmph loopt mag je die toch gewoon aanbieden voor omkeuren? Er is een maximumsnelheid, geen minimum
Dat dacht ik eerst ook.
Toch las ik laatst op dit forum van een lid die zijn snor had aangeboden voor de omkeuring naar brom.
De scooter liep op de rollerbank van de RDW minder dan 35 kmpu.
Resultaat, afgekeurd..
 
Back
Top