Snor CDI gaat 50?

Jesper25

New Member
Ik heb een snor vespa sprint 4t 2v uit 2017 en deze reed 31 kmp, maar ik vandaag de varioringen eruit gehaald en nu haalt ie bijna de 50 kmp. Iemand hier een verklaring voor? Er zit naar mijn weten nog gewoon een snor CDI in.
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij is de vraag van TS niet hoe de scooter harder te laten lopen. Immers, dit heeft hij al gedaan/kan hij doen en daar heeft hij niet onze hulp voor nodig. Anders zou zijn als hij zou vragen waarom zijn 80cc minder km/u extra geeft dan bij een vriend met dezelfde scooter en hoe hij dit kan vermeerderen.

Hij vraagt zich af wat de reden is dat zijn Vespa Sprint zonder vario-ring +19km/u harder rijdt dan wat hij online(+5 km/u) heeft teruggevonden.

Je kan verder ook niet afleiden of hij hem nog harder wilt laten rijden of dat hij hem juist tot aan de wok-grens wilt laten lopen. Misschien wilt hij hem omkeuren.

Of misschien is het geen van bovenstaande en is het gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid en heeft hij de vario-ring weer teruggeplaatst. Desondanks zie ik geen reden om zijn motief uit te vragen. :p

Ter beantwoording van je vraag: mijn (voor nu nog een snor) Peugeot Ludix 2-takt rijdt nu begrensd ongeveer 34-36 km/u (op de teller) en zonder begrenzing(vario-plaat) reed hij ongeveer 54-56 km/u (op de teller). Ik denk inderdaad dat het verschilt per scooter, of het een brom/snor betreft en wat voor motor eronder zit (2t/4t/4t injectie).
 
Last edited:
Back
Top